  • Data: 2014-08-16 01:49:30
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-08-16 00:51, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Z boku... Ja mówię o Home guziku z przodu.
    > Nie ma takiego w S2. Dodano go dopiero w S3.

    Mówisz o tym czymś na dole, którego nie ma?
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/
    b/b7/Samsung_Galaxy_S_II_%283%29.jpg/1024px-Samsung_
    Galaxy_S_II_%283%29.jpg

    Nie cierpię szajsunga (co możesz sprawdzić w wielu moich starych
    postach), ale takich głupot odpuścić nie mogłem...
    Mechaniczny przycisk z przodu był też w pierwszym Galaxy S - jedynym
    telefonie samsunga jaki miałem.

    Co do kopiowania. Nie wiem co poza kilkoma rozwiązaniami technicznymi
    skopiowało apple od szajsunga, ale co do designu sprawa wcale nie jest
    taka prosta, bo design iphone nie był wcale unikatowy - odniósł
    niezaprzeczalny sukces, ale pierwszy nie był.
    http://www.osnews.com/img/26230/s-comp.PNG
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l