  • Data: 2014-08-17 16:48:31
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    news:53f04f77$0$2379$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przejrzyj swoje posty na tej grupie, a sam się przekonasz że tak z 90%
    > tematów przez Ciebie poruszanych to wyroby i ogólna tematyka dotyczą firmy
    > Apple.

    I jaki to ma według Ciebie związek z tym co zamierzam sobie kupić?
    Robisz błędne założenia, niestety...

    > Rozsądek i Ty to dwie różne sprawy, no przynajmniej ja odnoszę takie
    > wrażenie.

    A może w kwestii sedna sprawy się wypowiesz?
    Który smartfone ma dziś problemy z dobrym aparatem foto
    albo czułością anteny czy dobrym wyświetlaczem?
    Bo ja nie narzekam na żadne z tych rzeczy.

    > Również w temacie - życie na Marsie . Notomiast w realiach panujących w
    > kraju w którym mieszkam orientuję się dość dobrze.

    Zrozum, że rynek w Polsce od dawna nie jest zamknięty...
    Nie jesteś ograniczony tylko do tego co masz w polskich sklepach.
    Nic Cię nie powstrzymuje aby sobie kupić dowolny telefon
    produkowany na świecie gdzie pracuje poczta i mogą Ci go wysłać.
    To tylko Ty się *ograniczasz* do sprzętu *dostępnego w POLSKICH
    sklepach* i w ten sposób forujesz błędne wyroki na temat ceny iPhone
    w relacji do innych smartfonów dostępnych na rynku ale nie
    zauważanych przez Ciebie..

    >>> Np. Samsung robi coraz większe ekrany, a iPhone tylko kopiuje działania
    >>> Samsunga. Nie ma już Jobsa to Apple stać tylko na dublowanie pomysłów

    > Pożyjemy zobaczymy co będzie dalej z tym projektem. Na tryumfalne głosy
    > zachwytu jest stanowczo za prędko.
    > Tak nawiasem to się zastanawiam, co tam można jeszcze wyciągnąć ponad to
    > co jest na dzień dzisiejszy w telefonach. Klikam i w ułamku sekundy
    > następuje reakcja, co tu mogą jeszcze zwiększyć 64bity?

    Nic nie poradzę na Twoje problemy z wyobraźnią :-)