  • 151. Data: 2011-12-28 16:15:57
    Temat: Re: nowy egzamin
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-28 15:48, J.F pisze:

    > Dobrze piszesz, ale jedziesz sobie po 4-ro pasowej drodze
    > dwukierunkowej, dochodzisz jakiegos kapelusznika na lewym pasie, akurat
    > dojechaliscie do zakretu oznaczonego znakiem ostrzegawczym ...
    > no i naciskasz hamulec czy kierunkowskaz ? 5s na odpowiedz .

    Ale to jest sytuacja wymyślona czy pochodzi z testów?
    W normalnej jeździe zdarzają się dużo bardziej skomplikowane sytuacje. I
    jeżeli ktoś nie potrafi odpowiedzieć na względnie proste pytanie to jak
    sobie poradzi w normalnej jeździe?

    A co do wykuwania na pamięć, jeżeli ktoś stosuje taką metodę "nauki" to
    nie ma co się dziwić.

    Moim zdaniem obecne testy są bardzo łatwe, naprawdę nie trzeba wiele aby
    przeanalizować pytania (większość się powtarza albo są podobne) i je
    zrozumieć a nie wykuć.

    > Wiec po ch* wymyslac takie skomplikowane przepisy ?

    Życie nie jest proste.

    > Albo to co Tom podawal - w jednym pytaniu "ma pierwszenstwo", drugim "ma
    > ustapic", w trzecim "jemu ustepuja".
    > Proste i szybkie, ale czytac trzeba powoli i uwaznie, i rownie uwaznie
    > odpowiadac.

    Daj link do punktu który wymaga tak długiego czasu na zrozumienie. Tak
    się składa, że ostatnio robiłem sobie taki test ku przypomnieniu i z
    ciekawości ile rzeczy pozapominałem. I nie przypominam sobie nic
    podchwytliwego. Owszem nie pamiętałem dróg hamowania dla poszczególnych
    prędkości oraz ilości wdechów i masaży serca podczas reanimacji.

    > albo
    > Widząc ten znak http://jfox.republika.pl/moto/pyt/z2.jpg

    Opis znaku jest jasny. Masz ustąpić pierwszeństwo osobie nadjeżdżającej
    z przeciwka. Nie zależnie jaki będzie zestaw pytań to pierwszeństwo
    trzeba ustąpić.

    > albo np
    > Znak ten zabrania wjazdu
    > http://jfox.republika.pl/moto/pyt/z3.png

    Opis znaku również jest jasny. Czym jest pojazd silnikowy powinieneś
    wiedzieć, co to motocykl jednośladowy również:)

    A.

  • 152. Data: 2011-12-28 16:55:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > no i naciskasz hamulec czy kierunkowskaz ? 5s na odpowiedz .

    >Ale to jest sytuacja wymyślona czy pochodzi z testów?

    Wymyslona, aczkolwiek przepisy na to sa, i czesc pytan z testow o nie
    zahacza.

    >W normalnej jeździe zdarzają się dużo bardziej skomplikowane
    >sytuacje. I jeżeli ktoś nie potrafi odpowiedzieć na względnie proste
    >pytanie to jak sobie poradzi w normalnej jeździe?

    No jak to jak ? W Polsce gaz i migacz, w Niemczech sprawdzic czy nie
    policja :-)

    I oby tylko wyprzedzany sie nie obudzil :-)

    >Moim zdaniem obecne testy są bardzo łatwe, naprawdę nie trzeba wiele
    >aby przeanalizować pytania (większość się powtarza albo są podobne) i
    >je zrozumieć a nie wykuć.

    troche przesadzasz z ta latwoscia, a ja z wykuciem.

    >Daj link do punktu który wymaga tak długiego czasu na zrozumienie.

    Dlugiego nie, ale pewnego owszem.
    Niestety - w linku sa od razu odpowiedzi, wiec sie nie liczy :-)

    >Opis znaku jest jasny. Masz ustąpić pierwszeństwo osobie
    >nadjeżdżającej z przeciwka. Nie zależnie jaki będzie zestaw pytań to
    >pierwszeństwo trzeba ustąpić.

    Owszem. Ale pytania sa jakie sa i mozna na nich popelnic 3 bledy :-)

    >Opis znaku również jest jasny. Czym jest pojazd silnikowy powinieneś
    >wiedzieć, co to motocykl jednośladowy również:)

    Od tych pojazdow to krecka mozna dostac :-) Trzeba pogrzebac w
    pamieci - co dokladnie ten znak znaczy, ktore typy pojazdow sie na te
    definicje lapia, gdzie byly wyjatki od regul.
    A czas biegnie :-)

    A co z obrazkiem z1, czemu pominales ? :-)

    J.

  • 153. Data: 2011-12-28 17:42:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Przecież to nie od prędkości

    No właśnie o tym pisałem.
    Łapiesz się do tych 99%.

    >zależy tylko od warunków drogowych

    Również, a nie wyłącznie.

  • 154. Data: 2011-12-28 17:44:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W praktyce sprawdza egzamin praktyczny :-)

    Nie sprawdza, bo przy egzaminie praktycznym prędkości się nie osiąga
    żadnych.

    > A ty masz ?

    Mniej więcej, w każdym razie umiem znaleźć i policzyć.
    Ale mnie to rzadko dotyczy, bo staram się nie jeździć za poprzednikami. ;-)

  • 155. Data: 2011-12-28 17:50:36
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-28, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > Na jedno wychodzi. Miałem na myśli, że myślami nie jest na parkingu,
    > tylko w domu (i ogląda M jak Miłość), w pracy, w sklepie itd.

    Tak jak mówi Artur: po prostu ma innych w dupie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 156. Data: 2011-12-28 19:26:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No właśnie o tym pisałem.
    > Łapiesz się do tych 99%.

    Bredzisz. Nie masz bladego pojęcia czy zachowuję bezpieczny odstęp czy go
    nie zachowuję.

    > Również, a nie wyłącznie.

    Fizyka nie potwierdza.

  • 157. Data: 2011-12-28 19:34:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bredzisz. Nie masz bladego pojęcia czy zachowuję bezpieczny odstęp czy go
    > nie zachowuję.

    LOL !!!!
    A gdzie ja pisałem coś czy zachowujesz czy nie?
    Po co odpowiadasz na niezadane pytanie i próbujesz dyskutować z kwestią
    którą sam wymyśliłeś? ;-)

    > Fizyka nie potwierdza.

    ROTFL !!!!
    Oczywiście, bo przy niezmienionych warunkach (np. śniegu na drodze w obu
    przypadkach) należy zachować taki sam odstęp przy 30 km/h i 130 km/h.
    Droga hamowania w Twojej fizyce widocznie się nie zmienia, dystans
    przebywany w czasie reakcji również, więc po co myśleć o odstępie, prawda?

  • 158. Data: 2011-12-28 19:44:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 28 Dec 2011 07:53:36 +0100, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Nie wątpliwie kompletny brak wyprzedzania na kursie bezpieczeństwa nie
    > poprawia...

    No tylko jak tu kogoś dogonić jak nauka jazdy ma jeździć z prędkością
    zgodną z przepisami? :)

    Chociaż z tymi kursami to też różnie bywa - ja na kursie wyprzedzałem,
    jechałem ile fabryka dała (hehe... licznikowe 130km/h) po ekspresówce,
    hamowałem z zablokowanymi kołami, nawet biegi bez sprzęgła zmieniałem.

  • 159. Data: 2011-12-28 20:11:22
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2011-12-28 19:34, Cavallino pisze:
> [...]
    (...)
    > LOL !!!!
    > A gdzie ja pisałem coś czy zachowujesz czy nie?

    według mnie tu powyżej :)

    a co do tego odstępu prędkość jest jednym z wielu z wyznaczników i nie
    ma co nad tym dyskutować

    Lukasz

  • 160. Data: 2011-12-28 20:26:07
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Tomasz Pyra w <news:1we0zdnjpsbg.acoj20f4lebw.dlg@40tude.net>:

    > No tylko jak tu kogoś dogonić jak nauka jazdy ma jeździć z prędkością
    > zgodną z przepisami? :)

    Inną naukę jazdy, w której za kierownicą siedzi "mniej doświadczony" kursant
    ;P

    --
    Tomasz Nycz