-
Date: Mon, 26 Dec 2011 11:47:40 +0100
From: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.12)
Gecko/20101027 Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nowy egzamin
References: <63xpeokurqx9$.1104i4vsi202p$.dlg@40tude.net>
<4ef75fb3$0$1197$65785112@news.neostrada.pl>
<4ef785ef$1@news.home.net.pl>
<4ef78fe6$0$1442$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4ef78fe6$0$1442$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 111225-1, 2011-12-25), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
Message-ID: <4ef850d1$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1324896465 212.85.112.42 (26 Dec 2011 11:47:45 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 14
X-Authenticated-User: pkozarzewski.isppan
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2422438
[ ukryj nagłówki ]> Praktyka była trudna (co pokazywała zdawalność), zdawalność z teorii była
> na przyzwoitym poziomie. Najwyraźniej komuś to przeszkadzało.
Mnie też przeszkadzał bezsensowny egzamin na wkucie, w którym można było
jeszcze popełnić dwa dowolne błędy (które w realnym życiu mogłyby
skutkować nawet śmiercią lub kalectwem). Mogło go spokojnie w ogóle nie
być, na egzaminie praktycznym brak znajomości przepisów od razu byłby
widoczny. Co do zdawalności praktycznego, nie wiem, może ja i wszyscy
moi znajomi mieli niesamowite szczęście, ale jak ktoś nie zdał (w tym ja
- zdałem dopiero za drugim podejściem), to dokładnie wiedział za co i
pretensji do egzaminatora nie miał. Z tymi zdającymi po 8 razy naprawdę
jest coś nie tak.
Piotr
Następne wpisy z tego wątku
- 26.12.11 11:48 Uncle Pete
- 26.12.11 12:21 J.F.
- 26.12.11 12:36 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 12:47 J.F.
- 26.12.11 13:15 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 13:35 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 13:37 Tomasz Pyra
- 26.12.11 13:40 Tomasz Pyra
- 26.12.11 13:46 Tomasz Pyra
- 26.12.11 14:03 Uncle Pete
- 26.12.11 14:09 Uncle Pete
- 26.12.11 14:10 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 14:11 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 14:12 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 14:15 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe