-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@i...pl>
Subject: Re: nowy egzamin
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <63xpeokurqx9$.1104i4vsi202p$.dlg@40tude.net>
<4ef75fb3$0$1197$65785112@news.neostrada.pl>
<jd7ngt$qvu$1@usenet.news.interia.pl>
<4ef779a5$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<jd86oq$lpa$1@usenet.news.interia.pl> <jd8j28$41l$1@inews.gazeta.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 26 Dec 2011 01:45:42 GMT
Lines: 17
Message-ID: <4ef7d1c4$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1324863942 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1449 80.52.166.102:39930
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2422421
[ ukryj nagłówki ]begin kakmar
> Jeszcze długo, będzie ciągnąć dopóki się da, a jak się już nie da, to
> też jeszcze trochę samą bezwładnością. Pierdolnie z rozmachem, ale
> dopiero jak już się zupełnie nie da udawać że da się inaczej. ~10 lat
> tak sobie można ekstrapolować, może być i 5 i 15, to zależy. Niestety od
> zbyt wielu zmiennych, ale nikomu nie opłaca się żeby jebło teraz i w
> dającej się jako tako liczyć przyszłości. Aczkolwiek ta zdaje się być
> coraz bardziej niepewna.
Ja bym stawiał bardziej na jakieś 50 lat. Tzn. może w międzyczasie zdarzy
się jakiś kryzysik czy recesyjka, ale jak nic się diametralnie nie
zmieni, to za 50-100 lat będziemy mieć tu głównie Chińczyków albo Arabów.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 26.12.11 09:22 Andrzej Kubiak
- 26.12.11 09:30 Andrzej Kubiak
- 26.12.11 11:02 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 11:47 Uncle Pete
- 26.12.11 11:48 Uncle Pete
- 26.12.11 12:21 J.F.
- 26.12.11 12:36 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 12:47 J.F.
- 26.12.11 13:15 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 13:35 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 13:37 Tomasz Pyra
- 26.12.11 13:40 Tomasz Pyra
- 26.12.11 13:46 Tomasz Pyra
- 26.12.11 14:03 Uncle Pete
- 26.12.11 14:09 Uncle Pete
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=