  • Data: 2010-01-19 20:16:19
    Temat: Re: nowy dysk caviar green 1000GB, 64MB cache
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > może dysk jest uszkodzony ? zdarza się , co mówi smart/hdtune ?

    drugi objaw raczej tego nie potwierdza

    > nie , proponuje na początek defragmentację partycji

    defraga po zghostowaniu?!

    tzn. odradzam / to nic nie da -
    - dysk juz masz zdefragmentowany

    > green to BARDZO wolne tanie i oszczędne dyski , jego głównym
    > zastosowaniem jest składowanie danych a nie praca systemu i to jeszcze

    jakis czas temu byla dyskusja o greenach,
    w ktorej glosy ...byly skranie rozne,
    dlatego napisze tak:

    zmienilem dysk na 1.0tb wd greena (32mb) i:
    zabojczej szybkosci to on nie ma,
    ale bez przesady - mozna na nim system trzymac;

    system ze starego dysku przenosilem ghostem
    i od samego poczatku jest git;

    przy okazji - ktos wlaczal na nim AAM?
    bo zaden soft do tego mi nie dziala :(