  • Data: 2011-06-16 12:52:05
    Temat: Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Cze, 14:40, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Kij z opona ale opowiedz nam jaka miales przy tym pozycje.
    :) Mocno zwarta. Ja jestem ze starej szkoly i uczylem sie z ksiazki
    jak ta:
    http://tinyurl.com/63bw5qb
    a tam bylo napisane, ze sa trzy szkoly jazdy.
    Niemiecka, angielska i jeszcze jedna :P
    Niemiecka od zakretu, angielska do zakretu i ta trzecia nautralna.
    A ja robie z tego miks wszystkich trzech jak mi wygodnie.

    > PS. Gdzie w Lodzi sa drogi na ktorych mozna zamknac opone? Nie jechales
    > czasem po szynie tramwajowej?
    A mam takiego fajnego slimaka obok dworca Fabrycznego, wieczorem,
    zadnego ruchu a asfalt jest rowny i w sumie niedawno rozjezdzony, szyn
    brak.
    W sumie wszystkiego jest moze z piec winkli, o tu:
    http://maps.google.com/maps/myplaces?ctz=-120&sll=51
    .759248,19.455983&sspn=0.11057,0.256119&ie=UTF8&ll=5
    1.794198,19.409494&spn=0.00351,0.010568&t=k&z=17

    http://tinyurl.com/5wwkz4f

    pozdr