  • Data: 2014-09-15 20:07:34
    Temat: Re: nowości
    Od: Jawi <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-15 19:32, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    .png

    > Trochę obronię głupka bo, nie do końca jest jasne co oznacza że dysk
    > jest wireless. W sensie takim czy to oznacza, że działa jako Access
    > Point, czy też AP client i ma np. wbudowany serwer samby. Nie wiadomo
    > czy to urządzenie dziala w trybie ad Hoc czy infrastructure.

    Czytając opis w samej aukcji, jasno z niej wynika:
    Co to jest
    Do czego służy
    Takie było pytanie pytającego, powtórzone dwa razy.
    Nie pytał o szczegóły trybów działania intrefejsu WiFi, na czym
    postawione jakie bebechy itd.

    > PS: z tego co widziałem na demo, wygląda to że urządzenie rozgłasza
    > własną siec WiFi.

    to można też wywnioskować z opisu, skoro jest w opisie, że można do
    niego podłączyć max 5 urządzeń. Pewnie ma własną sieć, jak piszesz.