  • Data: 2009-06-04 21:22:52
    Temat: Re: nowelizacja PT - bilingi szczegółowe
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiatrak napisał:

    > Trzeba koniecznie sprawdzić. Zanim zaczął być bezpłatny, brali za
    > niego złodzieje 6,10 zł.

    Być może od niektórych wciąż biorą. Po wprowadzeniu poprzedniej zmiany
    w PT, pozycja w cenniku została. Jak ktoś chciał za darmo, to musiał
    złożyć zlecenie rezygnacji z usługi, a następnie zamówić biling bezpłatny.
    Z automatu nie przechodziło, więc jak ktoś tego nie zrobił, to wciąż
    brali od niego kasę. Ciekawe, czy teraz też tak to potraktują.

    --
    Jarek