    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowe pytania
    Date: Thu, 18 Jul 2013 11:18:45 +0200

    W dniu 17.07.2013 23:49, Tomasz Pyra pisze:
    > Istotnie wiele z tych pytań brzmi równie wiarygodnie jak opowieści o
    > smokach które atakowały egzaminowanego - historia tych opowieści jest tak
    > długa jak egzaminów na PJ, tyle że dotychczas dotyczyły głównie egzaminu
    > praktycznego.

    Jak zdawałem pierwszy raz PJ, to słyszałem mnóstwo takich Urban Legend,
    a to były czasy pełnego placu manewrowego. W praktyce nic strasznego się
    nie wydarzyło. Jak zdawałem ostatni raz w 2010 to egzaminator ewidentnie
    chciał mnie upolować (w czasie 1 egzaminu na mieście 10 min, w czasie
    ostatniego poznałem wszystkie ulice jednokierunkowe w mieście) ale mu
    nie poszło. :) Wkurwiłem go tym, że zanim skończył tłumaczyć jak zdawać
    teoretyczny, przerwałem mu jego pasjonujący wykład stwierdzając, że
    skończyłem (z wynikiem 0 błędów). Generalnie te historyjki opowiadają
    ludzie, którzy nie mogą zdać na PJ z jakiegoś powodu. A ja zdawałem
    kilka razy i zawsze 0 błędów i praktyczny tez zdany z pierwszym
    podejściem. Pewnie ten nowy też będę kiedyś miał okazję...

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza