  • 11. Data: 2018-01-02 10:47:51
    Temat: Re: nowe punkty
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2018 o 10:39, z pisze:

    > Jak już tak teoretyzujemy to OCZYWIŚCIE :-)

    Dążę do tego, że załapanie mandatu w Polsce nie jest traktowane w
    kategorii kary czy wychowania a po prostu pecha. I w zasadzie to tak
    właśnie jest. Więc często rzeczywiście jest tak, że ktoś może stracić PJ
    przez "pecha". Oczywiście szcześciu (jak i pechowi) można pomóc, ale nie
    byłbym taki kategoryczny w stwierdzeniach "Trzeba naprawdę być debilem
    niebezpiecznym, żeby zarobić 24 pkt". Czasem wystarczy mieć pecha;)

    Shrek

  • 12. Data: 2018-01-02 12:33:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-02 o 10:47, Shrek pisze:
> [...]
    > byłbym taki kategoryczny w stwierdzeniach "Trzeba naprawdę być debilem
    > niebezpiecznym, żeby zarobić 24 pkt". Czasem wystarczy mieć pecha;)

    Wiemy jak jest w Polsce...

    ale moim zdaniem to trzeba mieć WIELKIEGO pecha żeby z tymi punktami
    zdrowy biały ;-) człowiek miał problem. Nie wiem o co ta dyskusja? :-)

  • 13. Data: 2018-01-02 14:51:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2018 o 12:33, z pisze:
    > ale moim zdaniem to trzeba mieć WIELKIEGO pecha żeby z tymi punktami
    > zdrowy biały ;-) człowiek miał problem.

    Albo się radiowóz z kamerą za tobą przejedzie i jak nie podpiszesz
    mandatu od ręki to ci kreatywnie policzą wszystkie wykroczenia. Weź
    sobie kiesyś normalnie pojedź i policz;)

    > Nie wiem o co ta dyskusja? :-)

    O tym, że 24 punkty można zdobyć "przypadkiem":P

    Shrek

  • 14. Data: 2018-01-02 15:49:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-02 o 14:51, Shrek pisze:
    > Albo się radiowóz z kamerą za tobą przejedzie i jak nie podpiszesz
    > mandatu od ręki to ci kreatywnie policzą wszystkie wykroczenia. Weź
    > sobie kiesyś normalnie pojedź i policz;)

    Dalej nie rozumiem.
    Spoglądam również w lusterka a że jestem koło 50-tki to coraz mniej mam
    ochoty i okazji do przekraczania. Bo po co? :-)
    W swoim rewirze mam wszystko obcykane ;-) a poza normalny podwyższony
    stopień braku zaufania do wszystkich.
    Życie :-)

    > O tym, że 24 punkty można zdobyć "przypadkiem":P

    Żyjesz w jakimś innym matrixie :-)

  • 15. Data: 2018-01-02 16:00:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2018 o 15:49, z pisze:

    > Dalej nie rozumiem.
    > Spoglądam również w lusterka a że jestem koło 50-tki to coraz mniej mam
    > ochoty i okazji do przekraczania. Bo po co? :-)

    Nie wiem - zatrzymujesz się do zera na strzałkach. Jak są bez sensu pasy
    namalowane to jeżdzisz "kwadratowo", czy normalnie najeżdzasz jak
    wszyscy (pewną wskazówką jest to że ciągłe na które nie wolno najeżdzać
    są wytarte).

    Jak dorabiałem kategorię, to sobie wymyśliłem, że na plac będę dojeżdzał
    w trybie "egzaminacyjnym". To był głupi pomysł - no napiszę po prostu że
    się nie sprawdził;)

    > Żyjesz w jakimś innym matrixie :-)

    A tam - od czasu do czasu piszą, że ktoś zebrał koło 100 za jednym
    zamachem;)

    Shrek

  • 16. Data: 2018-01-02 16:45:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-02 o 16:00, Shrek pisze:

> [...]
    > się nie sprawdził;)

    > A tam - od czasu do czasu piszą, że ktoś zebrał koło 100 za jednym

    Zapomniałeś dopisać że podczas ucieczki przed radiowozem.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2018-01-02 17:15:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2018 o 16:45, RadoslawF pisze:

    > Zapomniałeś dopisać że podczas ucieczki przed radiowozem.

    Oczywiście. Ale podlicz sobie ile razy w drodze do pracy nei zatrzymałeś
    się na zielonej strzałce, najechałeś na ciągłą, przekroczyłeś o 20km/h,
    o przejściach i "dopóki jest na chodniku to pierwszeństwa nie ma a potem
    to wtargnął" i okazuje się, że jakby cię podliczyć uczciwie, to był dwa
    razy dziennie prawko tracił;)

    Shrek

  • 18. Data: 2018-01-03 10:56:47
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 02.01.2018 o 07:56 z <...@...pl> pisze:

    > jak jeździć codziennie do pracy żeby tych punktów nie łapać :-)

    A jak się na urlop wybrać samochodem na drugi koniec Polski?

    --
    SW3
    ----

  • 19. Data: 2018-01-03 11:28:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup
    >A jak się na urlop wybrać samochodem na drugi koniec Polski?

    Coraz wiecej autostrad, ale dawniej ... pamietam np stara dk8 do
    Warszawy - nie bylo swiatel, zeby sie kilku mandatow nie nalezalo.

    J.

  • 20. Data: 2018-01-03 15:31:26
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > z zielonym lisciem przestrzegajac przepisow pilnie przez rok i nie
    > przekraczajac 80 poza terenem zabudowanym

    Równie dobrze mogliby wprowadzić ruch lewostronny dla tych z liściem.
    Ciekawe ile będzie czołówek z powodu wyprzedzania zawalidrogi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa