  • Data: 2011-01-04 14:17:56
    Temat: Re: nowe, obowiazakowe wyposazenie aut
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino"

    > Tym to znaczy jakim?
    > No napisz, na czym polega działanie asystenta hamowania Twoim zdaniem?

    > LOL !!!
    > Tylko potwierdzasz, że nie masz pojęcia o czym gadasz.
    >
    > Nadal upieram się przy tym, że powinien być większy nacisk na
    > szkolenie a nie na asekurację.

    Jest to kolejne gówno, którym próbują naprawić gówniany ABS wydłużający
    drogę hamowania - sama definicja asystenta jest gówniana - "Asystent
    hamowania wspomaga kierowcę w sytuacji nagłego hamowania, jeśli
    niewystarczająco mocno naciskany jest pedał hamulca. Szybkie naciśnięcie
    na pedał hamulca sprawia, że asystent hamowania reaguje natychmiast i -
    wytwarzając dużo większe ciśnienie w układzie hamulcowym - zdecydowanie
    skraca drogę hamowania" - jak się to ma do ABS, który obniża ciśnienie w
    układzie łatwo się domyślić, więc kałagnido zostaw swoje przemyślenia
    dla siebie.