  • 11. Data: 2011-03-10 22:13:23
    Temat: Re: nowe gumy
    Od: marider <m...@g...pl>

    > Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > bez jaj...

    A jednak z jajajmi. Za duzo widzialem sportowych motocykli po szlifie
    jak tylko wyjechaly z serwisu po zmianie opon/y ale moze kierownicy
    jacys tepi byli. Po mojemu to lepiej dmuchac na zimne niz bulic za nowe
    owiewki czy malowanie itp.. :)

    Pzdr
    PS: a jak sobie z tym radza team'y na torach? Przeciez co wyscig
    zakladaja nowe gumy i od razu pelen palnik, same koce to chyba nie
    wszystko hmmm...
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 12. Data: 2011-03-11 00:16:08
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 10.03.2011 21:59, Kuba (aka cita) pisze:

    > Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > bez jaj...
    >
    > Ja jak założylem nowe, to po prostu pojechałem i tyle.
    > Zadnych problemów nie mialem, powiem więcej - nawet sie nad tym nie
    > zastanawialem bardziej, niż przy każdej normalnej przejażdzce.

    No to zapytaj Ministra, co zostało z jego huyosunga czy jak to się tam
    nazywa po tym, jak też się nie zastanowił a miał nowe gumy.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 13. Data: 2011-03-11 07:25:58
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 10 Mar 2011 23:13:23 +0100) ktos podajacy sie za marider
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Pzdr
    > PS: a jak sobie z tym radza team'y na torach? Przeciez co wyscig
    > zakladaja nowe gumy i od razu pelen palnik, same koce to chyba nie
    > wszystko hmmm...

    Na torze mozesz zrobic jedno kolko troche spokojniej i juz masz zdarta
    wierzchnia warstwe na calej powierzchni opony.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 14. Data: 2011-03-11 08:47:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-10, TaDzik <t...@B...pl> wrote:

    > To jeszcze pochwal się tu wszystkim, czym to tak "po prostu" pojechałeś? :)
    > pewnie czoprem jakim...

    Z tego co pamietam Kuba jezdzi bodjaj VTX-em :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-03-11 10:18:29
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 11-03-2011 09:47, AZ pisze:

    > Z tego co pamietam Kuba jezdzi bodjaj VTX-em :-)

    Tak się tylko dopier... ;) odnośnie tego 'po prostu' => po prostej

    ale co ja tam wiem, nawet jeździć nie umiem!
    kiedyś to w zakręcie tylne koło 'uźliznąłem' bo za dużo gazu dodałem a
    opony zimne były (nie nowe tylko stare, już pozamykane)

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 16. Data: 2011-03-14 21:34:57
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-03-11 01:16, zefir pisze:
> [...]

    Raz drugi i piaty pojedziesz, a za ktoryms kolejnym wyglebisz, jak
    marzenie...

    > No to zapytaj Ministra, co zostało z jego huyosunga czy jak to się tam
    > nazywa po tym, jak też się nie zastanowił a miał nowe gumy.

    Ja niestety tez tak mialem rok temu. I nawet uwazalem na maxa, ale
    doszlo do tego pare dodatkowych uwarunkowan - temperatura, nawierzchnia
    byc moze lekko usyfiona olejami, co tam jeszcze. I przecieranie
    papierkiem sciernym nie pomoglo ;)
    Skonczylo sie gleba przy niemal zerowej predkosci i owiewkami do wymiany.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 17. Data: 2011-03-14 23:25:31
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-14 22:34, Tomek Wozniakowski pisze:

> [...]
    > papierkiem sciernym nie pomoglo ;)
    > Skonczylo sie gleba przy niemal zerowej predkosci i owiewkami do wymiany.

    Dzis mialem podobnie, zimne gumy, kilka metrow wczesniej troche mokra
    jezdnia i wyjazd z podporzadkowanej w prawo. Moto na mode B
    (najslabsze), odkrecilem gaz i ponioslo w prawo ze prawie tyl mnie
    wyprzedzil, odpuscilem lekko - poszla w lewo, wyprostowalo i jakims
    cudem nie wyglebilem a drzazgi z moto juz mialem w oczach i serce w
    przelyku :/

    Pierwsze 80km na nowych gumach za mna (D209GP) - a tu ocalaly
    szczesliwiec -> http://img822.imageshack.us/f/87298276.jpg/

    Pzdr
    --
    marider