  • 1. Data: 2011-03-09 18:34:59
    Temat: Garaż - W-wa, Saska Kępa poszukiwany
    Od: Tadek <"tadek.w [at] wp.pl">

    Witam serdecznie po długiej nieobecności mojej Szanowne i Szanownych.

    W związku wiadomym, poszukuję tzw. miejsca garażowego dla naked-a w
    Stolicy naszej kochanej, we wspaniałej dzielnicy jaką jest Saska Kępa.
    Co prawda dawno, dawno temu bo:

    dnia 12 Sty 2007, 02:50 masti napisał:
    > Krucafuks, teraz to mówisz? Na Saskiej Kępie płacę, fakt że w
    > ciepłym pomieszczeniu z obstawą 24h, 100/miesiąc. Ale bez TV i
    > warsztatu :)

    i od tego czasu mogło się wiele zmienić, ale może ktoś, gdzieś, kiedyś,
    coś wie? W razie co, proszę o info na priv.

    Pozdrawiam,
    poszukujący Tadek
    --
    W-wa

  • 2. Data: 2011-03-09 18:38:40
    Temat: Re: Garaż - W-wa, Saska Kępa poszukiwany
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Mar 2011 19:34:59 +0100 osobnik zwany Tadek
    wystukał:

    > Witam serdecznie po długiej nieobecności mojej Szanowne i Szanownych.
    >
    > W związku wiadomym, poszukuję tzw. miejsca garażowego dla naked-a w
    > Stolicy naszej kochanej, we wspaniałej dzielnicy jaką jest Saska Kępa.

    przy Wandy na tyłach bloczydeł na miejscu kina sawa są garaże pod blokiem.
    Za miejsce w kiblu :) biorą 120PLN/mies. Ciut drogo więc się wypisałem
    ale miejsca mają.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2011-03-09 18:56:39
    Od: Tadek <"tadek.w [at] wp.pl">

    Dnia 2011-03-09 19:38, masti napisał:
> [...]
    >
    > przy Wandy na tyłach bloczydeł na miejscu kina sawa są garaże pod blokiem.
    > Za miejsce w kiblu :) biorą 120PLN/mies. Ciut drogo więc się wypisałem

    Dzięki wielkie za błyskawiczną odpowiedź (nawet herbata mi się zaparzyć
    nie zdążyła :) i m-sce - można się już gdziś zaczepić przynajmniej.
    Sorry Masti, że publicznie ciągnę wątek (ten Twój adres e-mail) ale może
    zapisałeś się gdzieś, powiedzmy, w mniej kiblowatej okolicy, w której
    znajdzie się parę m2 na inne moto?

    Pozdrawiam,
    Tadek
    --