  • 1. Data: 2011-03-10 00:54:51
    Temat: nowe gumy
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    W Pn przyjadą nowe gumy,

    Szarpnąłem się na Michałki pilot roady 2ct,

    Powiedzcie grennhornowi co dalej :P

    Jedni piszą o spokojniej jeździe przez pierwsze 200km,
    inni o papierku ściernym 100.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 2. Data: 2011-03-10 08:15:49
    Temat: Re: nowe gumy
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    załóż najpierw na lewą stronę a za jakis czas przekręcisz i beda jak
    nowe.

  • 3. Data: 2011-03-10 08:30:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-10, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:
    > W Pn przyjadą nowe gumy,
    >
    > Szarpnąłem się na Michałki pilot roady 2ct,
    >
    > Powiedzcie grennhornowi co dalej :P
    >
    > Jedni piszą o spokojniej jeździe przez pierwsze 200km,
    > inni o papierku ściernym 100.

    Papierek bym se darowal. Osobiscie raz robilem 200km spokojnej jazdy,
    ale tez raz zrobilem metoda ostrzejszej ale uwazniejszej jazdy i po
    40km juz zamykalem opony.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-03-10 11:31:49
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-10 09:30, AZ pisze:

    > Papierek bym se darowal. Osobiscie raz robilem 200km spokojnej jazdy,
    > ale tez raz zrobilem metoda ostrzejszej ale uwazniejszej jazdy i po
    > 40km juz zamykalem opony.

    Znajomki nowe gumy przecieraja po zalozeniu nitro ale nie wiem czy to
    dobry patent na ta sliska warstwe. Tez mam dylemat jak tu nie glebnac po
    wyjezdzie z garazu na 1 zakrecie.. ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 5. Data: 2011-03-10 11:41:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-10, marider <m...@g...pl> wrote:

    > Znajomki nowe gumy przecieraja po zalozeniu nitro ale nie wiem czy to
    > dobry patent na ta sliska warstwe. Tez mam dylemat jak tu nie glebnac po
    > wyjezdzie z garazu na 1 zakrecie.. ;)

    Bez przesady, ona nie jest taka sliska. Po prostu trzeba troszke
    pojezdzic na kazdej czesci opony skladajac sie coraz bardziej. Co z
    tego ze przejedziesz 200km na wprost jak sie wyjebiesz przy wiekszym
    zlozeniu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-03-10 12:29:20
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    <<Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości
    <<news:20110310015451.1e5cebf1@X61s.homelinux.net...

    <<Szarpnąłem się na Michałki pilot roady 2ct,

    Siemka
    Pochwal się gdzie kupiłeś oponki i ile kosztowały, o ile to nie tajemnica.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 7. Data: 2011-03-10 12:34:16
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 069 roku bieżącego, marcinu zeznał(a) jak następuje:

    > <<U?ytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisa? w
    > wiadomo?ci <<news:20110310015451.1e5cebf1@X61s.homelinux.net...
    >
    > <<Szarpn??em sie na Micha?ki pilot roady 2ct,
    >
    > Siemka
    > Pochwal sie gdzie kupi?e? oponki i ile kosztowa?y, o ile to nie
    > tajemnica.

    989zł

    oponeo.pl wyszło najtaniej, dowiadywałem się w różnych miejscach, ale
    nikt ich nie przebił cenowo. podobno można kupić taniej gdzieś u
    Niemców z przesyłką do polski ale nie wiem gdzie...

    Po za tym przód w fzs to 110 a takie nie leżą w każdym sklepie.

    Wybrałem opcję, dłużej czekasz (5-6 dni) mniej płacisz. Spodziewałem
    się ze dostanę w przyszłym tygodniu, a przed chwilą dostałem maila, że
    jutro dostawa (zamawiane we wtorek)

  • 8. Data: 2011-03-10 12:56:52
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 13:34:16 +0100, PawelK vel Pablo napisał(a):

    > Po za tym przód w fzs to 110 a takie nie leżą w każdym sklepie.

    Będziesz z nich zadowolony. U mnie moto to samo, cały ubiegły sezon (od
    marca do grudnia) przejeżdżony na takich oponach i IMO bardzo miło (po
    prostu mocno przewidywalnie) się na tym jeździ.
    U mnie pierwszych kilka przejazdów po ich założeniu do motocykla
    przejechałem bardziej refleksyjnie aniżeli zwykle to czynię i jakoś
    obyło się bez przyziemienia. Także bez papieru ściernego, nitro czy
    innego feng shui też się da. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2011-03-10 20:59:33
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Znajomki nowe gumy przecieraja po zalozeniu nitro ale nie wiem czy to
    > dobry patent na ta sliska warstwe. Tez mam dylemat jak tu nie glebnac po
    > wyjezdzie z garazu na 1 zakrecie.. ;)

    bez jaj...

    Ja jak założylem nowe, to po prostu pojechałem i tyle.
    Zadnych problemów nie mialem, powiem więcej - nawet sie nad tym nie
    zastanawialem bardziej, niż przy każdej normalnej przejażdzce.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 10. Data: 2011-03-10 21:45:24
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

> [...]
    > Zadnych problemów nie mialem, powiem więcej - nawet sie nad tym nie
    > zastanawialem bardziej, niż przy każdej normalnej przejażdzce.

    To jeszcze pochwal się tu wszystkim, czym to tak "po prostu" pojechałeś? :)
    pewnie czoprem jakim...

    --
    Pozdro
    TaDzik