eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynowe crashtestyRe: nowe crashtesty
  • Data: 2010-03-27 13:17:35
    Temat: Re: nowe crashtesty
    Od: "xs" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

    > Ale czego się spodziewać jak w tym aucie można zejść z wagą do 600kg
    > wychodzi wtedy 200KM/t.

    Taaa, 600 kg i co jeszcze ;) Mam Swifta GTi i wiem ile wazy, tak samo wiec
    ile mozna go odchudzic bo wybebeszalem go. 600kg jest absolutnie nieosiagalne
    nawet z szybami z pleksy, maska i klapa z laminatu, brakiem nagrzewnicy i
    wszystkich zbednych rzeczy. Nie wyobrazam sobie jak chcesz urwac w tym
    kartonie 200kg czyli 25% masy calkowitej. Tylnia kanapa i siedzisko to raptem
    4kg z groszem, boczki, pasy seryjne itp to tylko 5kg, seryjne siedzenia sa
    dosyc lekkie wiec tutaj tez nie urwiesz za duzo. 750kg to chyba minimum nawet
    z pleksa.

    Tak gwoli scislosci do wiki klamie.

    Mk1 - 85-89
    Mk2 - 89-91
    Mk3 - 91-96 (GTi do sierpnia 95 i pozniej juz ich nie produkowano po
    przeniesieniu montazu na Wegry)
    Mk4 - 96-00
    Mk5 - 00-03
    Mk6 - 03-do teraz

    Ten ze zdjecia to mk4 lub mk5, na zdjeciach z boku nie da sie odroznic.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: