-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
Date: Thu, 11 Aug 2011 11:39:49 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <u5m1d6a1gm94$.1b8vir607jnjp.dlg@40tude.net>
References: <j1gtio$q4t$1@news.onet.pl> <j1om99$5vk$2@polsl.pl>
<j1p6u6$9uj$1@inews.gazeta.pl> <j1p7hm$b26$1@polsl.pl>
<j1pk8k$kcq$1@inews.gazeta.pl> <j1qhkl$plu$3@polsl.pl>
<j1qn5e$41r$1@inews.gazeta.pl> <j1qofg$hmm$1@polsl.pl>
<j1qqef$dfv$1@inews.gazeta.pl> <6...@p...pl>
<j1rbi3$apv$1@inews.gazeta.pl> <j1tdjr$u3i$1@news.onet.pl>
<j1u8n3$sf2$1@inews.gazeta.pl> <j1uboh$6ts$2@inews.gazeta.pl>
<op.vz0rtu0qmsihv2@mylaptop> <j20132$hda$1@news.onet.pl>
<j2040r$sqq$1@inews.gazeta.pl> <j206gm$177$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1313055587 10087 82.143.187.50 (11 Aug 2011 09:39:47 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Aug 2011 09:39:47 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2391587
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 11 Aug 2011 09:13:58 +0000 (UTC), wit napisał(a):
> "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> wrote:
>> Uważam tak samo, tyle, że w codziennej jeździe hamując ciągle silnikiem
>> nie pozwalając się pojazdowi toczyć z minimalnymi oporami nie
>> oszczędzasz paliwa.
>
> A po co ktoś miałby hamować ciągle silnikiem? Wymysliłeś sobie coś i starasz
> się wykazać, że to głupie. To głupie.
> Jak sama nazwa "hamowanie silnikiem" wskazuje, robimy tak wtedy, gdy chcemy
> uzyskać efekt hamowania.
Ale tu ma racje - jesli hamujemy celowo, to zuzywamy energie za ktora
wczesniej drogo zaplacilismy. Jesli sytuacja zmusza nas do zwolnienia - to
owszem lepiej silnikiem niz hamulcem na luzie, ale naprawde oszczednie to
nalezalo wczesniej gazu nie wciskac.
A inny problem dawalem: jade sobie 120. Za 2 km bedzie zakret wymagajacy
60. Jak jechac oszczednie ? A jak optymalnie ?
Odpowiedz - bylo sie nie rozpedzac do 120 tylko stale jechac 60 odrzucamy
:-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.11 11:42 AZ
- 11.08.11 12:23 Przemysław Czaja
- 11.08.11 12:25 J.F.
- 11.08.11 12:34 Przemysław Czaja
- 11.08.11 12:48 wit
- 11.08.11 12:56 wit
- 11.08.11 12:58 AZ
- 11.08.11 13:11 J.F.
- 11.08.11 14:34 Bartłomiej Zieliński
- 11.08.11 14:42 Cavallino
- 11.08.11 14:59 Bartłomiej Zieliński
- 11.08.11 15:01 Cavallino
- 11.08.11 15:32 kamil
- 11.08.11 16:04 Bartłomiej Zieliński
- 11.08.11 16:07 AA
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=