  • Data: 2011-08-09 09:38:50
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j1qhc5$plu$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A co, sugerujesz że czujnik uzależnia swoją pracę od magii, zamiast od
    > poziomu paliwa?

    >Nie, pamiętam tylko, jak to było w starszych autach bez
    >przeintelektualizowanej elektroniki.

    Oczywiście, ale o takich nie piszę.
    W Lancii lampka potrafi mi mrugać przez 50 km, albo i dłużej, zapala się i
    gaśnie na przemian.
    W nowszych autach w pewnym momencie się włącza i już nie gaśnie, więc można
    mieć zaufanie do takiego punktu pomiaru, dużo większe niż do odbicia przy
    dystrybutorze na przykład.