eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynowe auto za 60-70 tys. złRe: nowe auto za 60-70 tys. zł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!polsl.pl!not-for-mail
    From: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Date: Tue, 09 Aug 2011 07:56:59 +0200
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 35
    Message-ID: <j1qi7b$snv$1@polsl.pl>
    References: <j1gtio$q4t$1@news.onet.pl> <j1hodt$m4p$1@inews.gazeta.pl>
    <177v8ot4xdd4z$.dlg@lepper.institute.com> <j1hqfs$rm9$1@inews.gazeta.pl>
    <j1jjck$cd6$1@news.onet.pl> <j1k7jt$elv$1@inews.gazeta.pl>
    <j1k80g$3ou$1@news.onet.pl> <j1luik$kts$1@inews.gazeta.pl>
    <j1lvuk$vnv$1@news.onet.pl> <j1m66i$ef0$1@inews.gazeta.pl>
    <j1m6g9$r37$1@news.onet.pl> <j1md69$4dt$1@inews.gazeta.pl>
    <j1mgk7$64q$1@news.onet.pl> <j1ohak$63t$2@polsl.pl>
    <j1ohe6$upk$1@news.onet.pl> <j1om99$5vk$2@polsl.pl>
    <j1p6u6$9uj$1@inews.gazeta.pl> <j1p7hm$b26$1@polsl.pl>
    <j1pk8k$kcq$1@inews.gazeta.pl> <j1qehi$c9i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 157.158.8.8
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: polsl.pl 1312869421 29439 157.158.8.8 (9 Aug 2011 05:57:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Aug 2011 05:57:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110706 Firefox/5.0
    SeaMonkey/2.2
    In-Reply-To: <j1qehi$c9i$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390941
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Shrek napisał:
    > Bardziej mnie interesuje sprzęgło - to prawie dwa razy więcej zmian
    > biegów.

    Niekoniecznie - nie ma potrzeby zmiany biegów podczas hamowania
    silnikiem. Podam przykład. Jadę 90 km/h na 5. biegu i zdejmuję nogę z
    gazu. Przy około 70 km/h mam 2 krpm, myślę, że przy hamowaniu można
    spokojnie zejść do 1,5 krpm tj. około 50 km/h (w instrukcji do Poloneza
    czytałem, że komputer przerywa hamowanie tzn. zaczyna dawkować paliwo
    przy 1,4 kprm). Te 50 km/h to około połowa prędkości początkowej. Teraz
    w zależności od sytuacji mogę użyć hamulców, albo przełączyć na 3. bieg
    i hamować dalej silnikiem. Czasem okazuje się, że światła przez które
    hamowałem zmienią się na zielone i trzeba przyspieszyć, też z 3. biegu.
    Ergo, przy dobrych układach liczba zmian biegów wcale nie jest dużo
    większa niż bez hamowania silnikiem.

    --
    ----------------------------------------------------
    -------------------
    * Bartłomiej Zieliński http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *
    * Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 *
    ----------------------------------------------------
    -------------------



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: