    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Date: Mon, 08 Aug 2011 15:35:32 +0200
    <177v8ot4xdd4z$.dlg@lepper.institute.com> <j1hqfs$rm9$1@inews.gazeta.pl>
    <j1jjck$cd6$1@news.onet.pl> <j1k7jt$elv$1@inews.gazeta.pl>
    <j1k80g$3ou$1@news.onet.pl> <j1luik$kts$1@inews.gazeta.pl>
    <j1lvuk$vnv$1@news.onet.pl> <j1m66i$ef0$1@inews.gazeta.pl>
    <j1m6g9$r37$1@news.onet.pl> <j1md69$4dt$1@inews.gazeta.pl>
    <j1mgk7$64q$1@news.onet.pl> <j1ohdp$1g4$1@inews.gazeta.pl>
    <j1oi03$1fu$1@news.onet.pl> <j1ojjp$829$1@inews.gazeta.pl>
    <j1ojs1$9n9$1@news.onet.pl> <j1okth$c50$1@inews.gazeta.pl>
    <j1olmj$hta$1@news.onet.pl>

    W dniu 2011-08-08 14:44, Cavallino pisze:

    > Elementem uznaniowym jest to, czy utrzymuje również stały nadmuch w
    > określonym miejscu w samochodzie.
    > Nie utrzymuje.
    > A to dla mnie ważniejsze niż różnica rzędu stopnia czy dwóch (na
    > wylocie) po wjechaniu w las.

    Na wylocie czego, pisałem o temperaturze wewnątrz samochodu.

    Aby zmniejszyć temperaturę pewnie musi mocniej powiać. Pytanie czy jest
    to odczuwalne. Ja nigdy tego nie odczułem, bowiem automat bardzo szybko
    reaguje więc temperatura nie zdąży wzrosnąć na tyle aby konieczne było
    zbytnie zwiększenie siły nawiewu.

    Wyjątkiem jest oczywiście uruchomienie nagrzanego na słońcu samochodu,
    tu fakt przez chwilę trochę wieje.

    > I każdego innego również.

    Nie spotkałem takiego. Ale fakt, prawdopodobnie nie miałem kontaktu z
    takimi automatami o których piszesz.

    > Nie włączały się gdy mżyło, leciało spod kół, względnie robiły to w
    > nieodpowiedni moim zdaniem sposób.

    Czyli miałeś źle działający automat. Mój takie rzeczy dość dobrze wykrywa.

    > Wyższe.
    > Oprócz temperatury kolosalne znaczenie ma również to gdzie i jak wieje.

    Przeciągi w automacie? Czym Ty jeździsz? To jest chyba oczywiste, że
    jest to niedopuszczalne. Dodatkowo skoki temperatury wewnątrz o kilka
    stopni są dla Ciebie akceptowalne. Wniosek, Ty nie masz żadnych wymagań.

    > Tak, nie lubię przepłacać bez sensu za wodotryski, czy znaczki na masce.
    > To nie jest mi do niczego potrzebne.
    > I nawet z tego co mam jeszcze kilka rzeczy bym wyrzucił i sobie ręcznie
    > ustawił tak jak mi pasuje.

    Gdyby chodziło tylko o to, że nie lubisz przepłacać, za funkcję których
    *nie potrzebujesz* to nie pisał być takich głupot.

    Tym się właśnie różnią ludzie którzy *świadomie* kupują coś tańszego bo
    godzą się z pewnymi brakami i je akceptują, od tych, którzy muszą kupić
    coś tańszego bo nie mają wyjścia. Tych drugich łatwo poznać bo dorabiają
    potem takie krzywe teorie.

    A.