-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Arek <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
Date: Mon, 08 Aug 2011 15:35:32 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 80
Message-ID: <j1oon4$pej$1@inews.gazeta.pl>
References: <j1gtio$q4t$1@news.onet.pl> <j1hodt$m4p$1@inews.gazeta.pl>
<177v8ot4xdd4z$.dlg@lepper.institute.com> <j1hqfs$rm9$1@inews.gazeta.pl>
<j1jjck$cd6$1@news.onet.pl> <j1k7jt$elv$1@inews.gazeta.pl>
<j1k80g$3ou$1@news.onet.pl> <j1luik$kts$1@inews.gazeta.pl>
<j1lvuk$vnv$1@news.onet.pl> <j1m66i$ef0$1@inews.gazeta.pl>
<j1m6g9$r37$1@news.onet.pl> <j1md69$4dt$1@inews.gazeta.pl>
<j1mgk7$64q$1@news.onet.pl> <j1ohdp$1g4$1@inews.gazeta.pl>
<j1oi03$1fu$1@news.onet.pl> <j1ojjp$829$1@inews.gazeta.pl>
<j1ojs1$9n9$1@news.onet.pl> <j1okth$c50$1@inews.gazeta.pl>
<j1olmj$hta$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: fjh83.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1312810532 26067 83.13.241.83 (8 Aug 2011 13:35:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 13:35:32 +0000 (UTC)
X-User: kazik.ucho
In-Reply-To: <j1olmj$hta$1@news.onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
Thunderbird/5.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390738
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-08 14:44, Cavallino pisze:
>>>> Moje wymaganie jest takie, że automat ma automatyzować pracę w taki
>>>> sposób, abym nie musiał interweniować.
>>>
>>> No właśnie - ten ostatni element jest uznaniowy.
>>> Wystarczy że mam inne wymagania niż Ty i ten sam element ocenię
>>> diametralnie inaczej.
>>
>> Jeżeli klimatyzacja utrzymuje stałą temperaturę, to gdzie tu element
>> uznaniowy?
>
> Elementem uznaniowym jest to, czy utrzymuje również stały nadmuch w
> określonym miejscu w samochodzie.
> Nie utrzymuje.
> A to dla mnie ważniejsze niż różnica rzędu stopnia czy dwóch (na
> wylocie) po wjechaniu w las.
Na wylocie czego, pisałem o temperaturze wewnątrz samochodu.
Aby zmniejszyć temperaturę pewnie musi mocniej powiać. Pytanie czy jest
to odczuwalne. Ja nigdy tego nie odczułem, bowiem automat bardzo szybko
reaguje więc temperatura nie zdąży wzrosnąć na tyle aby konieczne było
zbytnie zwiększenie siły nawiewu.
Wyjątkiem jest oczywiście uruchomienie nagrzanego na słońcu samochodu,
tu fakt przez chwilę trochę wieje.
>> Jeżeli ktoś twierdzi, że w manualnej musi mniej ustawiać niż w
>> automacie, to jest to wystarczający komentarz odnośnie jakości tego
>> automatu.
>
> I każdego innego również.
Nie spotkałem takiego. Ale fakt, prawdopodobnie nie miałem kontaktu z
takimi automatami o których piszesz.
>>> Może i tak, w końcu te wycieraczki się włączą jak pada.
>>> Ale już w drugą stronę już to nie działa.
>>
>> Znaczy się, Twoje nie wyłączały się jak przestawało padać, ewentualnie
>> nie dopasowywały częstotliwości do ilości deszczu.
>
> Nie włączały się gdy mżyło, leciało spod kół, względnie robiły to w
> nieodpowiedni moim zdaniem sposób.
Czyli miałeś źle działający automat. Mój takie rzeczy dość dobrze wykrywa.
>> Automaty które opisujesz zdecydowanie nie spełniały by moich potrzeb.
>> Bo Twoje wymagania, co sam opisałeś w innym poście, są zdecydowanie
>> niższe niż moje.
>
> Wyższe.
> Oprócz temperatury kolosalne znaczenie ma również to gdzie i jak wieje.
Przeciągi w automacie? Czym Ty jeździsz? To jest chyba oczywiste, że
jest to niedopuszczalne. Dodatkowo skoki temperatury wewnątrz o kilka
stopni są dla Ciebie akceptowalne. Wniosek, Ty nie masz żadnych wymagań.
>>> W obecnym działają dobrze - to znaczy ich nie posiadam i nie zawracam
>>> sobie nimi głowy. :-)
>>
>> Znaczy się kupiłeś auto z biednym wyposażeniem
>
> Tak, nie lubię przepłacać bez sensu za wodotryski, czy znaczki na masce.
> To nie jest mi do niczego potrzebne.
> I nawet z tego co mam jeszcze kilka rzeczy bym wyrzucił i sobie ręcznie
> ustawił tak jak mi pasuje.
Gdyby chodziło tylko o to, że nie lubisz przepłacać, za funkcję których
*nie potrzebujesz* to nie pisał być takich głupot.
Tym się właśnie różnią ludzie którzy *świadomie* kupują coś tańszego bo
godzą się z pewnymi brakami i je akceptują, od tych, którzy muszą kupić
coś tańszego bo nie mają wyjścia. Tych drugich łatwo poznać bo dorabiają
potem takie krzywe teorie.
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 15:44 Cavallino
- 08.08.11 15:47 J.F.
- 08.08.11 15:48 Arek
- 08.08.11 15:52 J.F.
- 08.08.11 16:12 Arek
- 08.08.11 16:16 Arek
- 08.08.11 16:18 Cavallino
- 08.08.11 16:20 Arek
- 08.08.11 16:28 Cavallino
- 08.08.11 16:29 Cavallino
- 08.08.11 16:42 Arek
- 08.08.11 16:48 Arek
- 08.08.11 16:52 Cavallino
- 08.08.11 16:53 Cavallino
- 08.08.11 16:59 Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO