    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Date: Mon, 08 Aug 2011 12:49:06 +0200

    W dniu 2011-08-08 11:56, kurdybanek pisze:

    > W sensie pracy zawieszenia na drogach o różnej nawierzchni (prowadzenie,
    > wybieranie nierówności). W sensie dynamiki jazdy autem z silnikiem
    > turbodoładowanym, także w wersji 160km i w połączeniu ze skrzynią DSG. W
    > sensie niskiego zużycia paliwa przez w/w. Itp.itd.
    > Aktualnie jestem po wizytach i jazdach testowych (dluzszych niz wkolo
    > salonu) wiekszością kompaktów. Niektóre dorównują golfowi pod niektórymi
    > względami (Astra, focus), ale równie udanego mixu nie ma. Jeśli kogoś to nie
    > pociąga, niech weźmie Toyotę Auris, bedzie miec niezly silnik wolnossący
> [...]

    Za te pieniądze wydane na taką wersje Golfa można mieć dużo większe i
    bardziej komfortowe auta konkurencji. Wystarczy dobrze poszukać. Zresztą
    ponad 85k PLN za taką wersję to jest kupa siana nie warta wydania na
    takie auto. Ja sam mam golfa (co prawda MK3) ale wiem jedno już nie chcę
    golfa, passata czy czegoś innego ze stajni VW. Jak już bym miał brać
    coś z VAGa to byłaby to skodzina Octavia.
    Jakoś Golf niczym specjalnie nie przekonuje. Według mnie Foczka dużo
    lepiej się prowadzi. Zawieszenie chodzi bardziej komfortowo. W Golfach
    to trzęsie i telepie. Ja sam się rozglądam za francuzem (Xsara Picasso)