eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowanowa sigma 18-125 bardziej mydlana od starego canon-a A95 :( › Re: nowa sigma 18-125 bardziej mydlana od starego canon-a A95 :(
  • Data: 2010-02-17 14:51:25
    Temat: Re: nowa sigma 18-125 bardziej mydlana od starego canon-a A95 :(
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Feb., 15:21, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > A niektórzy pitolą trzy po trzy i uważają że wszystkie rozumy zjedli.
    > Zrobić ci wykres o kim mówię?

    > Partia jest z was dumna, Salwiński :P

    > Dziękuję, zostawię tę przyjemność wam, Salwiński.
    >
    > --
    > Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    > "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

    rece opadaja !
    czy ty kiedy zmadrzejesz ?
    jestes jednym z ostatnich szczekajacych tutaj psow.
    prowadzimy merytoryczna dyskusje , na okreslony temat.
    nikomu do glowy nie przychodzi oceniac czy obrazac innych.
    nagle pojawia sie libiszewski i zaczyna rzucac epitetami .
    czy sadzisz naprawde ze jestes na tyle madry iz potrafisz ocenic
    idiotyzm innych ?

    ostrzegalem wczesniej - bede stosowal zasade wzajemnosci.
    chamstwo brutalnie wdeptywal w glebe.