-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!news.uzoreto.
com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xl
ned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-
media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: nowa fabia
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <60e9b4b6$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<60eac190$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<1nfgxq9ran0vt.ni4zhemmqg6m$.dlg@40tude.net>
<60ec4eb3$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<1ukss3liht5tg.19xik0xah4xy6$.dlg@40tude.net>
<60ed798c$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<60ed8fb1$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<14qgrtzs6ocw8$.fg9hqf9a3v9n$.dlg@40tude.net>
From: JDX <j...@o...pl>
Organization: N/A
Date: Tue, 13 Jul 2021 18:21:12 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <14qgrtzs6ocw8$.fg9hqf9a3v9n$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <60edbd80$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 94.42.6.43
X-Trace: 1626193280 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 556 94.42.6.43:64046
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2223
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2695171
[ ukryj nagłówki ]On 2021-07-13 16:54, J.F wrote:
> On Tue, 13 Jul 2021 15:05:45 +0200, JDX wrote:
>> On 2021-07-13 14:11, J.F wrote:
>> [...]
>>> No coz - moze naprawde z sensownego diesla sie wiecej nie wycisnie,
>>> a jak sie wycisnie, to sie pod maske nie zmiesci :-)
>> Tak, IMO w dużej mierze o ,,gęstość mocy" chodzi. Ale pewnie też o masę
>> układu tłokowo-korbowego i skok tłoka - dlatego porównywalne benzynki
>> szybciej wchodzą na obroty. No i mają większy ich zakres. Znaczy się
>> bardziej dynamiczne są.
>
>
> teoretycznie.
> Bo taki bwm 540d xdrive ma 4.6s do setki, a 540i xdrive 4.9s
Tylko taki mały niuans - 540i to jest 3 l turbobenzyna, a 540d to 3 l
BIturbodizel. Porównaj sobie z 530d, czyli 3 l turbodizlem.
3 l turbo, biturbo i quadturbodizle: https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_B57
3 l turbobenzynki: https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_B58
3 l biturbobenzynki: https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_S58
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.21 08:38 Peter
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=