eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynowa fabiaRe: nowa fabia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!news.uzoreto.
    com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xl
    ned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-
    media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: nowa fabia
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <60e9b4b6$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <60eac190$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1nfgxq9ran0vt.ni4zhemmqg6m$.dlg@40tude.net>
    <60ec4eb3$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ukss3liht5tg.19xik0xah4xy6$.dlg@40tude.net>
    <60ed798c$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <60ed8fb1$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <14qgrtzs6ocw8$.fg9hqf9a3v9n$.dlg@40tude.net>
    From: JDX <j...@o...pl>
    Organization: N/A
    Date: Tue, 13 Jul 2021 18:21:12 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <14qgrtzs6ocw8$.fg9hqf9a3v9n$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <60edbd80$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.42.6.43
    X-Trace: 1626193280 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 556 94.42.6.43:64046
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2223
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2695171
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2021-07-13 16:54, J.F wrote:
    > On Tue, 13 Jul 2021 15:05:45 +0200, JDX wrote:
    >> On 2021-07-13 14:11, J.F wrote:
    >> [...]
    >>> No coz - moze naprawde z sensownego diesla sie wiecej nie wycisnie,
    >>> a jak sie wycisnie, to sie pod maske nie zmiesci :-)
    >> Tak, IMO w dużej mierze o ,,gęstość mocy" chodzi. Ale pewnie też o masę
    >> układu tłokowo-korbowego i skok tłoka - dlatego porównywalne benzynki
    >> szybciej wchodzą na obroty. No i mają większy ich zakres. Znaczy się
    >> bardziej dynamiczne są.
    >
    >
    > teoretycznie.
    > Bo taki bwm 540d xdrive ma 4.6s do setki, a 540i xdrive 4.9s
    Tylko taki mały niuans - 540i to jest 3 l turbobenzyna, a 540d to 3 l
    BIturbodizel. Porównaj sobie z 530d, czyli 3 l turbodizlem.

    3 l turbo, biturbo i quadturbodizle: https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_B57
    3 l turbobenzynki: https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_B58
    3 l biturbobenzynki: https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_S58

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: