  • Data: 2021-07-13 17:41:22
    Temat: Re: nowa fabia
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.07.2021 o 14:19, JDX pisze:

    > Znaczy się 4 litrową benzynową V8 o oznaczeniu AMG E 63 czy 3 litrowym
    > klekotem o oznaczeniu 400d? Bo pomiędzy nimi przepaść jest.

    E211 a silnikiem E420CDI. Dopiero teraz sprawdziłem co to za model
    silnika - wcześniej pamiętałem tylko że to czterolitrowy dizel. Wychodzi
    że V8 czyli całkiem fajny - przynajmniej w teorii. Nie lubiłem tego
    samochodu. Ciężka krowa z komfortowym zawieszeniem i automatem - nudna
    nawet jakby jej silnik od miga 21 założyli. Fajne samochody to nie tylko
    silnik, a w "luksusowym" segmencie nie chodzi o duże wrażenia na
    czerwonym polu - tam wręcz niskoobrotowe dizle są lepsze od benzyny. PS.
    Nigdy nie zrozumiem po co wkłada się automaty w "sportowe" bryki. Znaczy
    widać skoro się robi to tego chcę klienci. Ale po co im sportowe auto z
    automatem to ja nie wiem.

    PS. NIe wątpię że jest przepaść do AMG 63 tym bardziej że to AMG ma 6,3
    litra;) W trzeciej generacji o której mówimy to jednak 314 vs 514 KM;)

    --
    Shrek