  • Data: 2014-01-11 14:30:00
    Temat: Re: notebook
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Zakonspirowany napisał w sobota, 11 stycznia 2014
    13:26:

    > Notebook stał się desktopem. :)

    Prawda to. W poprzedniej firmie wszyscy mieli desktopy i
    musiałem przekonywać szefa, że bez dostępu do poczty i materiałów na
    spotkaniach z klientem jestem tak mało wydajny, że klient się skarży.
    Jak ~6 lat temu kupowaliśmy sprzęt do nowej firmy, wzięliśmy pół na
    pół laptopów i desktopów - przy czym laptopy raczej dla osób, co do
    których się spodziewaliśmy, że będą mogły chcieć coś robić poza firmą.
    Od tego czasu nie kupiliśmy chyba ani jednego desktopa - same laptopy.
    Choć ma to dodatkowy koszt, bo nad laptopem człowiek się zwija w
    precel.

    > Problem jest w Polakach. Mo ma być
    > full-wypas do 2000 zł. Czyli komputer, monitor, klawiatura, "mysz",
    > "kamera", "mikrofon", "głośniki", "UPS" za mniej niż 2000 zł.

    I co najmniej 4 GB RAM i 1 TB HDD. ;)

    > Da się, ale skutki są właśnie takie, że przy wyborze kolejnego
    > oprócz "tanio" dodaje się też "bezawaryjnie". Ja za swoją Tośkę
    > 17,3" - tak patrząc po parametrach - mocno przepłaciłem.

    Ja mam 15,1". Ale wynegocjowałem wówczas stację dokującą. ;) I
    tak się do niej przyzwyczaiłem, że nie bardzo mam teraz możliwość
    apgrejdu. :(

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.