  • Data: 2014-01-11 13:26:37
    Temat: Re: notebook
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-01-2014 13:10, Jan Stożek pisze:
    > Laptop
    > jako taki też przestał być jakimś strasznym exclusive'em, a stał się
    > po prostu narzędziem do czegoś tam.

    Notebook stał się desktopem. :) Problem jest w Polakach. Mo ma być
    full-wypas do 2000 zł. Czyli komputer, monitor, klawiatura, "mysz",
    "kamera", "mikrofon", "głośniki", "UPS" za mniej niż 2000 zł.
    Da się, ale skutki są właśnie takie, że przy wyborze kolejnego oprócz
    "tanio" dodaje się też "bezawaryjnie". Ja za swoją Tośkę 17,3" - tak
    patrząc po parametrach - mocno przepłaciłem. Ale ja wiem, co w ich
    przypadku kosztuje o 500 zł więcej niż w jakimś HP czy Asusie. ;)

    --