    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Date: Fri, 1 Sep 2017 02:24:14 +0200

    W dniu 31.08.2017 o 23:07, sundayman pisze:

    > Ok. Ale ja (mimo całego swojego libertynizmu) nie mówię, żeby WSZYSTKO
    > było WSZYSTKIM wolno.
    >
    > O ile budowa budynku publicznego albo fabryki powinna podlegać
    > określonym wymogom, to już wymogi wobec domu, który sobie stawiam na
    > własnej ziemi powinny być minimalne. W końcu to mnie spadnie na łeb.

    Ale zacząłeś od firmy, a teraz piszesz o domu na własnej ziemi.

    > Ale - nawet jeżeli przyjąć, że określone dziedziny powinny być bardziej
    > restrykcyjnie nadzorowane, no to przecież kurwa jego mać chodzi o to, że
    > obecnie następuje przegięcie pały w kierunki zamordyzmu i totalnego
    > nadzoru mafii państwowej nad wszystkim co się da.
    >
    > Słyszałem dopiero co o tym, że autostrady będą miały zbierać dane z
    > systemów odczytujących numery samochodów - czyli kto, gdzie i kiedy jedzie.
    >
    > Oczywiście znowu "dla naszego dobra", żeby "przestępcom utrudnić życie".
    > No przecież to już wszystko razem osiąga poziom Orwella.

    Ale mieszasz porządki. Co innego firma, która jest jednak bliższa
    instytucji publicznej, a co innego wolności osobiste konkretnych
    fizycznych osób jadących samochodem. Wspierasz ten swój pierwszy dość
    chybiony atak całkiem innym argumentem ze sfery wolności osobistych.

    --
    pozdrawiam
    MD