  • Data: 2017-09-01 02:36:01
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2017 o 19:22, Marek pisze:

    > Całkowicie się z tym zgadzam, podobnie jest na pl.soc.prawo: ktoś
    > porusza jakiś problem prawny to jakiś cwaniak od  razu odpowiada
    > zadowolony z siebie "bo takie są przepisy"  i uważa że tym stwierdzeniem
    > dyskusję można zakończyć. A ja twierdzę, że tym stwierdzeniem CO
    > NAJWYŻEJ taką dyskusję można rozpocząć ale nie kończyć.
    > Nasze prawo/przypisy przypomniałlja zabawę dzieci w kraju-piaskownicy.

    Rozważania w necie (przez amatorów w dziedzinie BHP) problemu czy
    zbiornik ciśnieniowy jest faktycznie niebezpieczny i powinien być
    kontrolowany na mocy przepisów, tym bardziej przypominają zabawę w
    piaskownicy.

    > Wymyślają sami sobie i im się wydaje, że koło wymyślili. Po co wymyślać?
    > Wystarczy podpatrzeć jak to się robi w innych krajach a nie wymyślać.

    Obawiam się ze wiele tych przepisów jest zbliżonych do podobnych w
    innych krajach. Na zbiorniki ciśnieniowe jest kilka dyrektyw jak
    2015/29/UE, czy 2014/69/UE które ujednolicają wymogi na te urządzenia
    zarówno w kwestii ich certyfikacji jak i zasad kontroli przez i po
    oddaniem do eksploatacji w tym kontroli okresowych.

    --
    pozdrawiam
    MD