  • 1. Data: 2011-05-05 19:10:04
    Temat: nokia maps - płatna licencja
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Hej
    Czy komuś udało sie wykupić/przedłużyć licencje Nokia Maps (OVI) za pomocą
    karty kredytowej? Telefon N95
    Po wklepaniu wszystkiego wyskakuje komunikat w stylu "spróbuj ponownie (błąd
    3)". Karta Visa mBanku.
    Autoryzowany serwis Nokii mówi, ze wykupywal kilka razy licencje kartą
    kredytową i bez problemu.

    Jacek

  • 2. Data: 2011-05-05 19:16:16
    Temat: Re: nokia maps - płatna licencja
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 05-05-2011 21:10, Jacek napisał/a:
> [...]
    > (błąd 3)". Karta Visa mBanku.
    > Autoryzowany serwis Nokii mówi, ze wykupywal kilka razy licencje kartą

    W ustawieniach karty masz odblokowane "Transakcje internetowe"? Też na
    to kiedyś nie zwróciłem uwagi i nie mogłem zapłacić za bilet lotniczy.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2011-05-05 19:58:01
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Hej
    > Czy komuś udało sie wykupić/przedłużyć licencje Nokia Maps (OVI) za
    > pomocą karty kredytowej? Telefon N95

    A Nokia Maps nie jest darmowy?
    Zaktualizowałem soft w mojej E52 i jest bezpłatna. Pobrałem mapy i jeżdzę.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2011-05-05 20:16:02
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > W ustawieniach karty masz odblokowane "Transakcje internetowe"? Też na to
    > kiedyś nie zwróciłem uwagi i nie mogłem zapłacić za bilet lotniczy.

    masz racje :)
    po zmianie limitu na karcie, zakup licencji poszedł wzorowo.
    Dzieki za sugestie

    Jacek

  • 5. Data: 2011-05-05 22:29:05
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > A Nokia Maps nie jest darmowy?

    Jest, ale w nowszych modelach. Starej, jakby nie było N95 to już nie
    dotyczy... Darmowe Nokie Maps mają przyciągać klientów na nowe modele.

  • 6. Data: 2011-05-06 18:07:13
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Jest, ale w nowszych modelach. Starej, jakby nie było N95 to już nie
    > dotyczy... Darmowe Nokie Maps mają przyciągać klientów na nowe modele.

    To jak już płacić, to chyba wolałbym Garmina
    Nokia Maps jakoś strasznie dziwnie, przynajmniej w moich rejonach, wytycza
    trasy, na które nawet po pijaku w życiu bym nie wpadł.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2011-05-06 20:39:32
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > To jak już płacić, to chyba wolałbym Garmina
    > Nokia Maps jakoś strasznie dziwnie, przynajmniej w moich rejonach, wytycza
    > trasy, na które nawet po pijaku w życiu bym nie wpadł.

    co do opłaty - nie gryzie.Piraty mnie nie interesują.
    40zł za rok niezłych map, z dobrą nawigacją i przdewszstkim bez konieczności
    wieszania kolejnego urządzenia na szybie - mi odpowiada.
    Co do porównań który program lepiej prowadzi, a który ma dokładniejszy plan
    śmietników na osiedlu - są gusta i guściki.
    Miałem starego TomToma, Westina, jeździłem z Mio (to dopiero przygoda),
    narazie testuje NMaps i jest dla mnie najdokładniejszy. Brakuje fotoradarów,
    ale chyba na forach coś sie znajdzie.

    Jacek

  • 8. Data: 2011-05-07 06:14:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 6 May 2011 20:07:13 +0200, Irokez wrote:

    >To jak już płacić, to chyba wolałbym Garmina

    A Garmin robi telefony ? :-)

    >Nokia Maps jakoś strasznie dziwnie, przynajmniej w moich rejonach, wytycza
    >trasy, na które nawet po pijaku w życiu bym nie wpadł.

    A Garminowi lepiej idzie ?
    Odkad znikla gpmapa to obie firmy daleko, skad maja wiedziec ze to
    polna droga jest a nie ekspresowka.

    J.

  • 9. Data: 2011-05-07 07:27:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 07 May 2011 08:14:22 +0200, J.F. napisał(a):

    > A Garmin robi telefony ? :-)

    W pewnym sensie tak:
    http://www.gsmarena.com/garmin_asus_a10-3295.php
    zwłaszcza, że to w tym sensie o którym rozmawiamy.
    A na inne jest oprogramowanie Garmina.

    > A Garminowi lepiej idzie ?
    > Odkad znikla gpmapa to obie firmy daleko, skad maja wiedziec ze to
    > polna droga jest a nie ekspresowka.

    Weź sobie MapęMap i sprawdź - to jest ta sama baza danych Imagisu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 10. Data: 2011-05-07 10:03:43
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał :

    > Brakuje fotoradarów, ale chyba na forach coś sie znajdzie.

    Ja wziąłem stąd http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=25286 i działają.
    Pierwszy post i załącznik 1.0.0.21.europe.rar