  • 1. Data: 2009-09-08 18:46:13
    Temat: [nokia e51] jak naprawić błąd w kongifuracji WLAN
    Od: zyzio <s...@g...wiadomojaka.pl>

    a w zasadzie błędnie wpisanego hasła...

    Witam!

    no własnie, przez pomyłkę źle wpisałem hasło do punktu WLAN, teraz fon
    widzi go jako znany i (bez pytania o hasło) nie może się połączyc. Ani
    tego punktu nie można usunąć, ani go konfigurować. Mieliście taką sytuację?
    Dzięki
    Sławek

  • 2. Data: 2009-09-08 18:54:28
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    zyzio pisze:
> [...]
    > tego punktu nie można usunąć, ani go konfigurować. Mieliście taką sytuację?

    Miałem taką sytuację i ...
    instrukcja obsługi pomogła :P
    Sprawdź: Ustawienia/Połączenie/Punkty dostępu

    Pozdrawiam
    Darek

  • 3. Data: 2009-09-08 19:45:59
    Od: zyzio <s...@g...wiadomojaka.pl>

    Czeresniak pisze:

    > Miałem taką sytuację i ...
    > instrukcja obsługi pomogła :P
    > Sprawdź: Ustawienia/Połączenie/Punkty dostępu

    To fakt: umiejętność czytania traci się z wiekiem... ;)
    Dzięki!