  • Data: 2010-07-25 13:59:11
    Temat: Re: nokia c5 - opinie
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-07-2010 o 12:47:40 ALEX <a...@g...pl> napisał(a):

    > Nie będę się kłócił, ale EOTując powiem że mam dokładnie takie odczucia.
    > Sam symbian v5 też jest gorszy niż v2.

    Ogólnie marudzicie bo nie macie co robić ;)
    Ja tam ma v3 i nic więcej mi nie potrzeba. Programy poczta, terminarz,
    notatnik, zaawansowane zarządzanie profilami, dyktafon z auto nagrywaniem
    rozmów, przeglądarkę foto, przeglądarkę www, manager plików, odtwarzacze
    audio i video, blokadę połączeń, mapy i nawigację (nokiowska i szybka, dla
    celów pieszo rowerowych idealna). I to wszystko całkowicie spełnia moje
    potrzeby i nie widzę minusów. Dla mnie mogliby Symbiana nie wspierać już
    dawno.

    A aparaty to inna bajka, ta C5 to na siłę zrobili, aby było coś na półce w
    myśl nowej serii i nowej numerologii.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?