  • Data: 2010-07-25 09:01:25
    Temat: Re: nokia c5 - opinie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Jul 2010 05:48:17 +0200, ALEX napisał(a):

    > Wiesz jak patrzę jaki regres robi Nokia to zęby bolą, to co było
    > logiczne i sensowne w low-endach czy s60v2, to w s60v5 (i w s60v3 też)
    > jest rozwiązane od dupy strony :-( Zwłaszcza przeglądarka JPG i
    > odtwarzacz MP3. Coś czuję że po prawie 10 latach użyszkodniczenia Nokii
    > trzeba będzie wziąć z nią rozwód, hmmm.

    bezedura... kultowe telefony Nokii zawsze były rodzynkami w tabunie
    badziewia. Głównym ich problemem, że chcieli zdobyć rynek ilością i to
    taką, że absolutnie nikt, łącznie z nimi, się w tym nie orientował, co jest
    to.
    Pozostaje tylko pytanie o strategię, bo możliwe były dwie: jedna to "robimy
    telefony kultowe i zalewamy rynek falą badziewia, którą kupią ci, których
    nie stac na kultowe modele" a druga to: "robimy taką ilość modeli, że wśród
    nich trafi się jeden albo dwa modele kultowe (bo nie umiemy ich
    zaprojektować inaczej)"

    > BTW Kiedyś w telewizornii widziałem film o iPodzie, OIDP classic.
    > Początek normalny, ale jak wkroczył $teve to się zaczęło. Albo
    > purnonsensowny kabaret albo dom wariatów. Przebija nawet Monty Pythona.

    Ajpod od początku był wymysłem Dżobsa - wypuścili go rok po jego powrocie
    na stołek.

    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski