  • Data: 2013-06-11 17:25:17
    Temat: Re: nocne ... usprawnic fotoradary.
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-11 08:44, Andrzej Lawa pisze:

    > Zgoda, mnie też to nieco irytowało, że droga wiedzie przez wiochy i co
    > chwila muszę zwalniać i przyśpieszać. Ale ludzie tam mieszkający mają
    > prawo nie żyć w strachu, że jakiś zapierdalający pierdolino ich
    > rozjedzie, bo "szosa jego".

    Mnie też to irytuje. Ludzie nie powinni tam mieszkać.

    Moim zdaniem powinien być kompletny zakaz wydawania pozwoleń na budowę w
    ciągu dróg krajowych. Jedyny wyjątek to skrzyżowania, a wioski niech się
    budują przy bocznych drogach. Niestety dla naszych rządzących to za
    trudne, więc mamy coraz więcej coraz dłuższych obszarów zabudowanych a
    później płakania o obwodnicę.

    Pozdrawiam,
    Jarek