  • Data: 2013-06-11 23:25:51
    Temat: Re: nocne Polakow podroze
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 9 Jun 2013 19:44:36 +0200 (CEST), WildS napisał(a):

    > Ciężarówka to nie twoj cienias. Od 50 do 90 się wolniej rozpędza.

    > Blokowałeś.
    >
    > Najgorsi są właśnie tacy jadący jak pizda. 85-95 poza terenem, 45-55 w
    > terenie gdzie nie ma aktywnych FR, zwłaszcza w nocy.

    Na podobnej zasadzie można powiedzieć że najgorsza podobna "pizda" w
    ciężarówce co to zabudowany jedzie 83km/h, poza zabudowanym jedzie
    83km/h...
    Że niby kaganiec ma? A niech wyłączy, a jak się boi wyłączyć, to niech
    sobie poszuka innego zajęcia które go nie będzie przerażać ;)

    Jeden się boi nieaktywnego fotoradaru, inny wyłączyć kaganiec - jeden
    dokładnie wart drugiego.

    A prawda taka, że pretensje wobec kogoś kto jedzie zgodnie z przepisami,
    ograniczeniami pojazdu, własnych umiejętności czy czegokolwiek, to jest
    przejaw jakiś własnych kompleksów.
    Ktoś jedzie za wolno - to wyprzedź i sobie jedź szybciej.
    Jak nie potrafisz, albo nie możesz wyprzedzić z jakiegokolwiek powodu, to
    zrób odstęp i jedź grzecznie za nim.