    From: WildS <f...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nocne Polakow podroze
    Date: Mon, 10 Jun 2013 01:31:31 +0200 (CEST)

    On 2013-06-09, Walkowicek <l...@b...pl> wrote:
    > No i swietnie, że tacy są. Przynajmniej będą zasilać Skarb Państwa
    > lub jakiejs gminy. Wniosek z tego, ze fotoradarów ciagle za mało.

    Po pewnej wyprawie na pomorze zakończonej fotką zza zakrętu zza drzewa i
    oślepieniu mnie jakims prehistorycznym śmietnikiem tak, że zastanawialem
    sie, czy sie nie zatrzymac na srodku drogi i nie wbic awaryjek,
    zakupiłem sobie:
    http://sklep.beltronics.pl/p/5/1/beltronics-rx65i-an
    tyradary-kompaktowe-antyradary.html

    Od tej pory zero stresu. Z daleka słyszę czy nabity czy nie i płynnie i
    spokojnie mogę sobie przez miasto lecieć. Nie ma ostrego hamowania bo
    Wtem radar zza rogu czy innego drzewa. Nie muszę rozpraszać uwagi na
    wypatrywanie tych skrzynek tylko mogę skupić się na jeździe.
    Raz jest to jazda 40-50 przez centrum, raz 70-90 pustym przelotem.
    Zależy od miasta. Czasami 50 to za dużo na zakręty, których nam nie
    oszczędzono w miasteczkach, czasami 70 to za mało na te 100m wioski bez
    skrzyżowania z drogą z poboczem.

    W Polsce jest polowanie na kierowce, znaki są ustawione bez sensu i w
    zbyt dużej ilości. Jakoś się trzeba bronić :)
    Przekraczam granicę, sprzęcik do schowka. Na zachodzie można jechać wg
    znaków i ani nikogo nie wkurwisz ani specjalnie nie spowolnisz. Dziwne,
    prawda?

    --
    WildS