  • Data: 2014-04-29 08:17:41
    Temat: Re: no żesz nie zdążyłem...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:535e845f$0$2141$65785112@news.neostrada.pl...
    Użytkownik Adam Wysocki napisał:
> [...]

    A diody, że tak powiem, detekcyjne? One chyba nie są jakieś specjalne? A
    potrafią wprost z wielu megaherców (choćby, nie wyjmując, diody w detektorze
    FM?

    > Wiesz, jakbym temy rencamy nie robił kiedyś diod P-N na ciężkie gigaherce
    > to może bym ci przyznał rację...

    Tym bardziej. Słusznie mniemam, że to od konstrukcji elementu zależy, co on
    może? Ten do megaherców, ten do ciężkich gigaherców, jak określiłeś, a
    jeszcze inny do prostowania dużych prądów... ale chyba nawet takiej grubej,
    masywnej diodzie prostowniczej, charakterystyka nie kończy się w zakresie
    częstotliwości akustycznych... znaczy się, słyszalnych przez człowieka...?
    Tylko jednak "ciut" wyżej...?

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.