  • Data: 2013-04-12 23:42:35
    Temat: Re: no to wygralem w sadzie ze straszakami...
    Od: "misiek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:kk9snq$vjn$1@news.task.gda.pl...

    > Nie daj się prosić i opowiedz więcej szczegółów.

    :)
    bylo pare celnych i cietych ripost z mojej strony - na goscia przyglupie
    teksty typu ze "nie kazdy kierowca ma czyste tablice rejestracyjne" [ bo
    nawet zle spisali rejestracje do wniosku o ukaranie i w wyroku byla nie moja
    ;) LOL itp... to mu powiedzialem ze "nie kazdy straznik ma miarke zeby
    zmierzyc odpowiednia i przepisowa odleglosc od skrzyzowania" ;) ... i pare w
    tym [bez] guscie... ogolnie typek z elokwencji i wygladu lekki
    cwiercynteligent w pierwszym pokoleniu...
    tak sie gosciu wkurwiil, ze koncu zaczal krzyczec i pytac czy jestem w
    kawiarni czy w sali sadowej ;) zapomnial tylko ze to kwestia mowiona
    Sedziego zazwyczaj ;) bo ucisza [nie] zbedne komentarze na sali :D - to ja
    mu na to - czy on sie czuje sedzia ;D LOL
    a Sedzia tylko sie usmiechala pod nosem ... zero uciszania mnie itp.. a ja
    spokojnie, rzeczowo i do celu... punktowalem dalej ... powiedzialem ze bylo
    czterech straznikow a nie potrafili dobrze spisac rejestracji... ;) no i jak
    ja mam im wierzyc odnosnie mierzenia na oko odleglosci od krzyzowki ?
    oczywiscie wspomnaielm ze dwoch gosci satalo na mojej wysokosci i zostali
    puszczeni wolno bez blokady i jakiegokolwiek mandatu - to juz bylo za wiele
    dla pajaca :D

    A`propos 4 strasznikow - chcialem jeszcze dodac, jak w starym kawale o MO,
    ze dwoch czyta - a dwoch pisze, ale sie nadludzka sila slabej woli
    powstrzymalem :D
    itp itd.

    najlepsze byly pytania do swiadkow :)
    oczywiscie zaden straszak nie mierzyl nic ... jeden nawet powiedzial ze nie
    jest pewien czy zlamalem przepis o odleglosci - i moglem stac ponad 10 m od
    skrzyzowania :D

    Refleksja generalnie taka - ze SM w mojej wsi 400 tysiecznej to banda
    zlosliwych kretynow o niewyjsciowych buzkach ... zero poszanowania prawa,
    zero szacunku do ludzi, zero przejmowania sie czymkolwiek... nie dosc ze
    nieslusznie zalozyli blokadke - to jeszcze kretyni nie potrafili spisac
    dobrze numerow... chyba ze maja takie oblozenie praca ... ze jezdza taczkami
    ale nie maja czasu zaladowac :D

    Rzetelnosci zero, uprzejmosci zero... takiego chama jak ten posilkowy
    oskarzyciel dawno nie widzialem ... jak na sluzbe pseudomundurowa ofkors...
    jak mialem kiedys do czynienia z drogowka to pelna kultura byla ... a mialem
    tylko raz mandat za predkosc od 8 lat ...
    SM tyko filuja na blokadki i kasuja frajerow... na szczescie tym razem sie
    pomylili...