  • Data: 2013-04-15 00:24:57
    Temat: Re: no to wygralem w sadzie ze straszakami...
    Od: "misiek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kkeok6$5as$1@news.task.gda.pl...

    > no i w tym momencie pani sędzia powinna przygotować odpowiedni wniosek do
    > prokuratury o ściganie panów straszników.

    sam o tym mysle, zreszta ujalem juz to w sprzeciwie do wyroku nakazowego...
    zobaczymy ...

    > myślisz o jakimś pozwie cywilnym o odszkodowanie za straty jakie poniosłeś
    > w wyniku nieprawnego działania stażnikó miejskich?

    bardziej mysle o prokuraturze... srednio mam czas i srednio mi sie chce znou
    latac po sadach... wiesz jak jest.
    chociaz pewnie powinienem... banda debili o twarzach meneli spod budki z
    piwem ... majacych w dupie ludzi i prawo... zenada.