eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyno to kolejna zagadkaRe: no to kolejna zagadka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: no to kolejna zagadka
    Date: Tue, 12 Jul 2011 13:21:26 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <ivhank$17q$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <iusivs$t9c$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: dze141.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1310469684 1274 83.14.82.141 (12 Jul 2011 11:21:24
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jul 2011 11:21:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <iusivs$t9c$1@usenet.news.interia.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110711-1, 2011-07-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2384150
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-04 16:33, megrims pisze:
    > Pacjent to E60 koszmarnie naćpany modułami.
    >
    > Po trasie (10-12 godzin jazdy) na następny dzień
    > mam na szybie komunikat:
    > "High rate of battery discharge".
    >
    > Błąd nie zniknie sam, dopóki aku podłączone.
    >
    > Odłączamy aku na parę godzin i ładujemy.
    >
    > I do następnej trasy święty spokój.
    >
    > Akumulator nie oryginalny, ale o tej samej
    > pojemności firmy Bosch (pewnie zrobiony w chinach)
    > ma około roku.
    >
    > Jak mierzymy napięcie na baterii na sucho to ma 12,6V,
    > a przy uruchomionym silniku 13,6.
    >
    > Myślę, że miernik też jest chiński i nie dokładnie mierzy.
    >
    > Jakiś pomysł co to może być?

    Stan na dzisiaj:

    Postanowiłem naładować akumulator "po bożemu" czyli bez
    odpinania go od instalacji. Podłączyłem pod pokrywą
    silnika pod takie niby_specjalne miejsca do ładowania.
    Ładowałem całą noc.

    I ot tygodnia wszystko działa i nie zgłasza żadnych błędów.
    A z 1500 km zrobiłem :D.

    Nie rozumiem tego, ale może ta cała elektronika czymś
    tam steruje.

    Jak coś się zmieni, to poinformuję.

    pzdr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: