  • 11. Data: 2011-06-11 22:45:06
    Temat: Re: no to chyba zmienię zdanie
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-11 20:19, to pisze:
    > begin megrims

    > Jest to oczywiście nieprawda. :-)

    Niepoprawny optymista z Ciebie :)

  • 12. Data: 2011-06-12 09:21:46
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-06-11 20:10, megrims pisze:

    > liczba kretynów jest taka sama wśród lekarzy, studentów, prawników,
    > profesorów, motocyklistów i policjantów. A że młodość to często
    > brak wyobraźni, eksperymenty itp.

    Nie no, sam jestem młody choć jeszcze rok i ćwierć wieku będzie :) i
    wiem, dobrze co oznacza gaz do dechy, sam wciskam, ale nie kiedy dookoła
    mam dziesiąt aut, nie przemykam między nimi z pasa na pas, bo to
    wystarczy sekunda nie uwagi i tragedia gotowa, a że mój bolid 1.6 waży
    jakieś 800kg to mógłbym łatwo wypaść na chodnik czy coś a wtedy to
    dopiero tragedia.

    Normalna kolej rzeczy, ale naprawdę czasami wkurzające :)

  • 13. Data: 2011-06-12 12:11:24
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-06-11 19:22, Nex@pl pisze:

    > Prawda jest taka, że są motocykliści inteligentni... ale rzadko ich
    > kurna widuje, zwykle młodociani za szybcy i zbyt wściekli.
    Nie masz racji - widuje się dość często, tylko zwykle nie zwraca uwagi
    na zwyczajnych uczestników ruchu...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 14. Data: 2011-06-12 12:58:34
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    (...)

    > Na takich to nie ma siły. Jak ci taki w mieście leci powyżej
    > 160 km/h leci i wjedzie w bok to raczej człowiek w samochodzie
    > jest bez szans.

    debili nie brakuje - tak samo na motocyklach, rowerach, skuterach w
    osobówkach i ciężarówkach...
    Wrzucanie wszystkich do jednego worka jest średnio trafne, bo inaczej już
    dawno musielibyśmy wszyscy przyznać, ze Ci kierowcy osobówek to skończone
    chuje..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 15. Data: 2011-06-12 13:19:09
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-12 12:11:24 +0200, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> said:

    > Nie masz racji - widuje się dość często, tylko zwykle nie zwraca uwagi
    > na zwyczajnych uczestników ruchu...

    Nie wyrabiam jakiejś specnormy w trasach i w mieście, ale _normalnie_
    jadący motocyklista czy rowerzysta _zawsze_ zapada mi w pamięć, bo to
    rzadkie zjawisko...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2011-06-12 16:04:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kuba \(aka cita\)

> [...]
    > Wrzucanie wszystkich do jednego worka jest średnio trafne, bo inaczej
    > już dawno musielibyśmy wszyscy przyznać, ze Ci kierowcy osobówek to

    Co za brednie. W osobówce debilem jest jeden na sto czy na tysiąc, na
    motocyklu co drugi jedzie jak debil.

  • 17. Data: 2011-06-12 19:00:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2011 13:19:09 +0200, Bydlę wrote:
    >Nie wyrabiam jakiejś specnormy w trasach i w mieście, ale _normalnie_
    >jadący motocyklista czy rowerzysta _zawsze_ zapada mi w pamięć, bo to
    >rzadkie zjawisko...

    Ale co znaczy normalnie ? Albo jedzie za wolno i przeszkadza
    kapelusznik jeden, albo za szybko, wariat jeden :-)

    J.

  • 18. Data: 2011-06-13 08:10:49
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Niepoprawny optymista z Ciebie :)

    to moze liczba kretynów wśród kretynów tez taka sama? to jak profesorów jest
    mniej niż policjantów a ilość kretynów taka sama to stężenie kretynów wyższe
    ;-)

    blizej prawdy byłoby powiedziec że kretynie zdarzają się zarówno wśród
    lekarzy, prawników...
    ale że jest ich % tyle samo.

  • 19. Data: 2011-06-13 09:35:18
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Co za brednie. W osobówce debilem jest jeden na sto czy na tysiąc, na
    > motocyklu co drugi jedzie jak debil.

    No ale z drugiej strony jeżeli pośród 10 motocyklistów znajdzie się jeden
    mądry i przepisowo jadący to czy całą grupę motocyklistów można nazwać
    debilami? :-)

  • 20. Data: 2011-06-13 10:04:38
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Co za brednie. W osobówce debilem jest jeden na sto czy na
    > tysiąc...

    Kiedy ostatnio jechałeś samochodem? ;-)))
    Jeden na stu??? Nie byłoby wielkim nadużyciem stwierdzenie
    że co czwarty, może co piąty... Wystarczy patrzeć jak na
    "późnym żółtym" przeskakuje jeszcze połowa tego, co
    przejechało na zielonym. To nie są debile? Ja to widzę non
    stop :-).