  • 1. Data: 2011-06-11 17:01:39
    Temat: no to chyba zmienię zdanie
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Poznań.

    Nigdy wcześniej do motocyklistów nic nie miałem.
    Dzisiaj wyjeżdżam z Józefa Rogalińskiego w Hetmańską.
    Dla niezorientowanych Hetmańska to taka dwu jezdniowa
    z tramwajami po środku i drzewami po bokach.

    Patrze w lewo - nic nie jedzie. No to chcę ruszać.
    I jakoś kurwa coś mnie tknęło, że jednak nie ruszyłem.
    A tu z lewej od grochowskiej leciał jakiś ścigacz
    na pełnych kotłach. Nawet koloru sprzęta nie widziałem.

    Jak bym mu wyjechał, to miał bym jego silnik w miejscu
    dupy i 3 trupy by były (z 5-lenią córką jechałem).

    Miejsce sytuacji:

    http://tnijurl.com/4c749e338178/ lub

    http://maps.google.pl/maps?hl=pl&ie=UTF8&ll=52.39224
    9,16.887494&spn=0.001087,0.004292&t=h&z=19

    Na takich to nie ma siły. Jak ci taki w mieście leci powyżej
    160 km/h leci i wjedzie w bok to raczej człowiek w samochodzie
    jest bez szans.

  • 2. Data: 2011-06-11 18:20:47
    Temat: Re: no to chyba zmienię zdanie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-06-2011 17:01, megrims pisze:

    > Patrze w lewo - nic nie jedzie. No to chcę ruszać.
    > I jakoś kurwa coś mnie tknęło, że jednak nie ruszyłem.
    > A tu z lewej od grochowskiej leciał jakiś ścigacz
    > na pełnych kotłach. Nawet koloru sprzęta nie widziałem.

    Trzeba było patrzeć w lusterka!!! ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-06-11 18:25:37
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-06-11 18:20, DoQ pisze:

    > Trzeba było patrzeć w lusterka!!! ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Jak się tak czasem zastanowię, to chciałbym zobaczyć miasto, w którym
    ludzie jeździliby tylko na motorach... :) Wypadki co 5 minut :P

  • 4. Data: 2011-06-11 19:03:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > Na takich to nie ma siły. Jak ci taki w mieście leci powyżej 160 km/h
    > leci i wjedzie w bok to raczej człowiek w samochodzie jest bez szans.

    Zaraz Ci napiszą, że to niemożliwe, że nie masz radaru w oczach i że
    pewnie nie jechał 160, tylko 60, a Ty nie patrzysz w lusterka. :-)

  • 5. Data: 2011-06-11 19:04:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Trzeba było patrzeć w lusterka!!! ;)

    AMEN!!!1jeden

    PACZ W LUSTERKA MOTOCYKLE SOM WSZENDZIE!!!11jedenaście

  • 6. Data: 2011-06-11 19:22:59
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-06-11 19:03, to pisze:
    > begin megrims

    > Zaraz Ci napiszą, że to niemożliwe, że nie masz radaru w oczach i że
    > pewnie nie jechał 160, tylko 60, a Ty nie patrzysz w lusterka. :-)

    Prawda jest taka, że są motocykliści inteligentni... ale rzadko ich
    kurna widuje, zwykle młodociani za szybcy i zbyt wściekli.

  • 7. Data: 2011-06-11 20:10:01
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-11 19:22, Nex@pl pisze:

    > Prawda jest taka, że są motocykliści inteligentni... ale rzadko ich
    > kurna widuje, zwykle młodociani za szybcy i zbyt wściekli.

    liczba kretynów jest taka sama wśród lekarzy, studentów, prawników,
    profesorów, motocyklistów i policjantów. A że młodość to często
    brak wyobraźni, eksperymenty itp.

  • 8. Data: 2011-06-11 20:10:12
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Trzeba było patrzeć w lusterka!!! ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    oczywiście

  • 9. Data: 2011-06-11 20:13:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Prawda jest taka, że są motocykliści inteligentni... ale rzadko ich
    > kurna widuje, zwykle młodociani za szybcy i zbyt wściekli.

    Jak to leciało?
    - Czemu mnie wybrałeś do tej roboty?
    - Nie znam wiekszego szczęściarza od ciebie!
    - Większym był mój brat, ale się utopił jak miał 3 lata...
    ;)

  • 10. Data: 2011-06-11 20:19:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > liczba kretynów jest taka sama wśród lekarzy, studentów, prawników,
    > profesorów, motocyklistów i policjantów.

    Jest to oczywiście nieprawda. :-)