  • 21. Data: 2011-06-13 10:11:21
    Temat: Re: no to chyba zmienię zdanie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 10:04:38 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Kiedy ostatnio jechałeś samochodem? ;-)))
    > Jeden na stu??? Nie byłoby wielkim nadużyciem stwierdzenie
    > że co czwarty, może co piąty... Wystarczy patrzeć jak na
    > "późnym żółtym" przeskakuje jeszcze połowa tego, co
    > przejechało na zielonym. To nie są debile? Ja to widzę non
    > stop :-).

    Jednak widać jakiś pozytywny trend. Ludzie uczą się cywilizowanej jazdy.
    Tyle, że na ogólnym tle jeszcze bardziej widać tych co nigdy i niczego się
    nie nauczą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2011-06-13 10:38:17
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 13 Cze, 10:04, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Kiedy ostatnio jechałeś samochodem? ;-)))
    > Jeden na stu??? Nie byłoby wielkim nadużyciem stwierdzenie
    > że co czwarty, może co piąty...

    dokladnie, nie ma wiekszego znaczenia kto czym jedzie... ~90%
    kierowcow ma przepisy w ... glebokim powazaniu, a lekko liczac polowa
    w nich stanowi zagrozenie ;)

    Przykladowo jezdze co tydzien (motocyklem ~5%, samochodem ~95) statla
    trasa ok. 2x 100km i znam na niej kazda dziure ;) jest kilka miejsc,
    gdzie mozna legalnie wyprzedzac, z widocznoscia na droge przed
    zakretami (jeszcze na ciaglej), tak, ze majac 2-4 samochody przed soba
    wiem juz, ze bede wyporzedzal, redukcja, lusterko, kierunkowskaz...
    jak tylko zaczyna sie przerywana na lewy i gaz w podloge... 3 razy na
    4 ktorys z tych samochodow wyskoczy mi bez patrzenia w lusterko... juz
    nawet trabic mi sie nie chce... (jesli jade motocyklem, to nie
    rozpedzam sie za bardzo i blisko lewego pobocza)

    WS

  • 23. Data: 2011-06-13 12:13:41
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2011-06-11 17:01, megrims pisze:
    > Poznań.
    >
    > Nigdy wcześniej do motocyklistów nic nie miałem.

    Krakow,

    Skrzyzowanie Alei Mickiewicza/Pilsudskiego/Focha/Alei Krasinskiego.
    Jechalem z zona na motocyklu w strone Ronda Grunwaldzkiego. Czerwone
    swiatlo, pole position, czekamy spokojnie na zielone.
    Zapala sie zielone, ruszam do przodu, dojezdzam do torowiska, rzut okiem
    w lewo, w prawo czy jakis idiota w puszce nie jedzie na czerwonym.
    Jeden ledwo wyhamowal, zeby nie wjechac na skrzyzowanie (zatrzymal sie
    na wysokosci zielonego, miedzy pasami ruchu - tam jest podwojna
    sygnalizacja), drugi ominal go po prawej i przelecial przez
    skrzyzowanie, przez ktore powinienem spokojnie przejezdzac.
    Nie mam nic do puszkarzy, sam jezdze autem... ale jeslibym wjechal to by
    byly conajmniej dwa trupy, gosc przelatywal z 60-70/h, ja trup, zona
    trup, dzieci sieroty...

    Nie generalizuj.

    --
    jarek

  • 24. Data: 2011-06-14 13:05:39
    Od: amos <g...@g...com>

    On 11 Cze, 17:01, megrims <m...@i...pl> wrote:
    > Na takich to nie ma siły. Jak ci taki w mieście leci powyżej
    > 160 km/h leci i wjedzie w bok to raczej człowiek w samochodzie
    > jest bez szans.

    Niestety to prawda. Niektorym nic innego jak tylko powazna kraksa nie
    wlaczy wyobrazni.

    Ale jak zapewne dobrze wiesz, nie zalezy to od pojazdu, ktorym sie
    wariat porusza. Rownie dobrze moze to byc C63 albo inne BMW.

    --
    zdrowka
    amos

  • 25. Data: 2011-06-14 13:09:42
    Od: amos <g...@g...com>

    On 11 Cze, 18:20, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > Trzeba było patrzeć w lusterka!!!

    Bardzo sluszna uwaga. Ja przedwczoraj nie spojrzalem i wymusilem na
    innym aucie.
    Niektorym trudno w to uwierzyc, ale naprawde warto w nie patrzec.
    Szczegolnie przed naglym manewrem.

    BTW, wczoraj jakis debil malo mnie nie zniosl na tory pod tramwaj, gdy
    napierw przeskoczyl z lewego na srodkowy, a po chwili la lewy zupelnie
    nie patrzac w lusterko. Wszyzstko na zupelnie dopuszczalnej predkosci.

    --
    zdrowka
    amos

  • 26. Data: 2011-06-14 13:24:26
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-13 08:10, PM pisze:

    > to moze liczba kretynów wśród kretynów tez taka sama? to jak profesorów
    > jest mniej niż policjantów a ilość kretynów taka sama to stężenie
    > kretynów wyższe ;-)
    >
    > blizej prawdy byłoby powiedziec że kretynie zdarzają się zarówno wśród
    > lekarzy, prawników...
    > ale że jest ich % tyle samo.

    Bardzo słuszna uwaga. Doprecyzowałeś. O ten % mi właśnie chodziło.
    Chociaż jak patrze na polityków, to chyba jest wyjątek :D

  • 27. Data: 2011-06-17 09:46:36
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Uważaj motocykiele som fszendzie

  • 28. Data: 2011-06-17 13:17:35
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 6/11/2011 6:25 PM, Nex@pl wrote:
    > Jak się tak czasem zastanowię, to chciałbym zobaczyć miasto, w którym
    > ludzie jeździliby tylko na motorach... :) Wypadki co 5 minut :P

    To jedz do Wloch, tam prawie tak jest, i to prawie wszedzie. W Rimini
    (chociaz to teoretycznie nie Wlochy) zabilbym goscia na skuterze, ktory
    sobie wymyslil, ze jak jedzie z przeciwka i skreca w lewo to ma przede
    mna pierwszenstwo. Spocilem sie mimo klimatyzacji.