    From: dizel <x...@x...xxx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: no limit za 2dychy
    Date: Sat, 08 Oct 2016 15:39:57 +0200
    <nsvhmq$osh$1@dont-email.me> <nsvieb$le8$1@node1.news.atman.pl>
    <57f3a3aa$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <nt0otc$to0$1@node1.news.atman.pl>
    <57f40ba3$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <nt16ta$m0j$1@node2.news.atman.pl> <nt180p$me2$1@dont-email.me>
    <nt1820$mte$1@node2.news.atman.pl>
    <57f4f578$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <nt4ov9$118$1@node2.news.atman.pl>
    <57f670f3$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <nt7npn$1s6$1@node2.news.atman.pl> <nt93de$iq5$1@node1.news.atman.pl>
    <ntankh$81c$1@node1.news.atman.pl>

    After serious thinking Dominik Ałaszewski wrote :

    > Nie. Ale mnóstwo ludzi wolałaby nolimit net
    > niż nolimit sms/mms.

    To w PL nie ma takiej oferty, w praktyce oczywiście bo teoretycznie to
    prawie każda sieć reklamuje net bez limitu tyle że okazuje się że
    później jest lejek. Ale myślę że to właśnie tak jak wyżej pisałem że
    nadajniki nie są z gumy i byłby problem, może nawet ze zwykłymi
    rozmowami bo ktoś by torrentem czy innym badziewiem obciążał nadajniki
    bo przecież oferta jest bez limitu
    > No. Nie ma to jak włączyć mózg i płacić
    > za coś, czego się nie używa, bo przecież niedrogo
    > (a niedrogo jest- z tym nie polemizuję).
    To już każdy sobie powinien przeliczyć co mu się opłaca. Jeśli ktoś
    skończył szkołę podstawową to myślę że powinien sobie z tym poradzić.

    > Do mnie pijesz? Może jakiś cytacik?
    Nie do Ciebie pije tylko do tych którzy narzekją że jest jeszcze
    "drogo"
    Najlepiej jakby wszystko było za darmo i jeszcze sieci by dopłacały
    każdemu co miesiąc jakieś pieniądze.