  • Data: 2016-10-09 21:27:12
    Temat: Re: no limit za 2dychy
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX MR w news:57fa5d66$0$648$65785112@news.neostrada.pl
    [..........]
    > 15,6 cala to też cegła? Bo ja używam smartfona jako modemu do netu w
    > laptopie. Bardzo wygodne :-)

    tak sie sklada, ze jesli wybywam z domu z laptopem - (prawie) zawsze jest
    pod reka wifi. A jesli nie ma - trudno. Nie ma i wiem o tym wczesniej.
    Przynajmniej spokoj.
    btw:
    usilowalem jakis czas temu wykonac ruch pt. laptop + xperia neo v jako hot
    spot. Nie udalo sie. pewnie jakis szczegol pominalem,aczkolwiek staralem sie
    wrecz odwrotnie dzialac. Pewnie dopytam tutaj o to :)