  • Data: 2016-10-06 21:50:35
    Temat: Re: no limit za 2dychy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-06 o 19:24, ALEX MR pisze:

    > Wagon? Tyle zużyłem w tydzień, oglądając filmiki na Youtube. Dziś 10
    > GB/miesiąc to jest minimum rozsądnej oferty. Poniżej to jakieś kpiny.

    No cóż, nolimity dlatego są tylko na rozmowy i sms, że obecnie już
    większość tego aż tyle nie potrzebuje i nie jest skłonna płacić. Za to
    obecnie potrzebuje się internetu i za to ludzie są skłonni płacić.

    W twoim przypadku (nałogowe oglądanie youtube przez LTE) trzeba się
    chyba rozejrzeć za taryfą dedykowaną dla neta. Ot, choćby Play online na
    kartę, gdzie po kupnie startera za 9zł i rejestracji masz 100gb.
    Jak ci zależy na stałości numeru, to pozostaje znów nieśmiertelny :)
    redbull z taryfą z darmowym 100gb LTE w miesiącu (warunkiem jest
    posiadanie stanu konta przy aktywacji pakiety minimum 30zł)

    --
    Liwiusz