  • 61. Data: 2010-09-24 09:22:01
    Temat: Re: no i zdzwoniłem się z motocyklistš...
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    marko1a pisze:

    > Był tylko zjazd na stację benzynową i podwójna ciągła bez ciągłej po
    > prawej krawędzi jezdni więc miał prawo się zatrzymać na poboczu na
    > grzyby i przy okazji się odlać.

    zawsze skrecasz w lewo z prawego pobocza?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 62. Data: 2010-09-24 09:22:16
    Temat: Re: no i zdzwoniłem się z motocyklist?...
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    marko1a pisze:
    > Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Jeżeli to pojazd uprzywilejowany to czemu nie...

    http://www.epoznan.pl/index.php?section=news&subsect
    ion=news&id=20356

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 63. Data: 2010-09-24 09:22:39
    Temat: Re: no i zdzwoniĹ?em siÄ? z motocyklistš...
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > podkreśl wyraz "pobocze" w mojej wypowiedzi.

    A po co pobocze? Linia podwójna ciągła tylko i wyłącznie rozdziela pasy
    ruchu z jednopczesnym zakazem jej przekraczania lub najechania na nią. Nie
    doczytałem nigdzie aby gdzieś była zakazem zatrzymywania się.

    Marek

  • 64. Data: 2010-09-24 09:23:17
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > No to przepros!

    proszę!

    > pozdr
    > newrom, nie Michal. Przepraszam.

    gildor, Mariusz. Proszę.

  • 65. Data: 2010-09-24 09:25:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    marko1a pisze:
    > Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Zmienia bo mozna w każdej sytuacji ominąć stojący pojazd tak jak dowolną
    > przeszkodę.

    z lewej strony?
    Art. 23. 2. [...] omijanie pojazdu sygnalizującego zamiar skręcenia w
    lewo może odbywać się tylko z jego prawej strony;

    zacznij już czytać ten PoRD, zanim wsiadziesz do jakiegoś pojazdu.

  • 66. Data: 2010-09-24 09:25:56
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > napisz wiency o tem co stan wyzszej koniecznosci ma do
    > uprzywilejowania, badz nie pojazdu przy lamaniu przepisu :)

    Nikt nie rodził. Co, głowa go rozbolała i musiał zjechać?
    A gdyby tak to musi to zrobić w taki sposób aby nie spowodować zwiekszenia
    innych uczęstników ruchu więc jeśli musi zjechać przez podwójną albo skręcić
    na zakazie to chyba musi to zrobić jako ostatni i po upewnieniu się że nie
    spowoduje tym manewrem kolizji.

    Marek

  • 67. Data: 2010-09-24 09:29:52
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    marko1a napisał(a):
    > Zmienia bo mozna w każdej sytuacji ominąć stojący pojazd tak jak dowolną
    > przeszkodę.

    Chlopaki, nie widze nadzieji :) dajcie se siana, to jakis troll.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 68. Data: 2010-09-24 09:31:15
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    marko1a pisze:
> [...]
    > ruchu z jednopczesnym zakazem jej przekraczania lub najechania na nią.
    > Nie doczytałem nigdzie aby gdzieś była zakazem zatrzymywania się.

    Art. 49. 1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:
    4. na jezdni wzdłuż linii ciągłej oraz w pobliżu jej punktów krańcowych,
    jeżeli zmusiłoby to innych kierujących pojazdami wielośladowymi do
    najeżdżania na tę linię;

    ma-sa-kra nie doczytałeś... to fakt bezsporny. Ty nie masz doczytać
    tylko to WIEDZIEĆ! chopi. oddaj swoje prawo jazdy i wróć na kurs

  • 69. Data: 2010-09-24 09:31:39
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > zawsze skrecasz w lewo z prawego pobocza?

    Ależ przeczytaj ze zrozumieniem. Po pierwsze napisałem że "miał prawo się
    zatrzymać na poboczu" więc nie skręcić tak jak to zarzucasz a po drugie
    wczesniej napisałem przecież że są tacy co od razu wajcha w lewo bez
    zbliżania się do środka jezdni lub nawet tak jakby jechał składem 30tonowym
    zatacza łuk w prawo aby skręcić w lewo.

    Marek

  • 70. Data: 2010-09-24 09:38:14
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Art. 23. 2. [...] omijanie pojazdu sygnalizującego zamiar skręcenia w lewo
    > może odbywać się tylko z jego prawej strony;
    Tak, ale tu sytuacja jest trochę dziwna gdyż gdyby sygnalizował rzeczywiście
    to myślę że kierujący motorem zauważyłby chyba i nie pchał mu się na blachy.
    Może być tak jak to często bywa że miał zepsuty kierunkowskaz ale wtedy jest
    to pojazd niesprawny.

    > zacznij już czytać ten PoRD, zanim wsiadziesz do jakiegoś pojazdu.

    Kopiować z wikipedii tak jak ty każdy potrafi.

    Marek