  • Data: 2010-09-24 10:05:15
    Temat: Re: no i zdzwoniĹ?em siÄ? z motocyklistš...
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marko1a pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A ja ci pozwolę przeanalizować w ciszy i spokoju dalszy fragment:
    >
    > "jeżeli zmusiłoby to innych kierujących pojazdami wielośladowymi do
    > najeżdżania na tę linię"
    >
    > Podpowiem, są tam dwa wyrazy, "jeżeli" oraz "wielośladowymi"

    nie używaj słów, znaczenia których nie rozumiesz. mam tu na myśli "oraz".

    zacytowany fragment, za pomocą kopiuj i wklej, mój niedrogi
    interlokutorze, dotyczy fragmentu "oraz w pobliżu jej punktów
    krańcowych". czyli nie możesz zatrzymać się w pobliżu końców (otóż
    początek również jest końcem linii) linii ciągłej "jeżeli zmusiłoby to
    innych kierujących pojazdami wielośladowymi do najeżdżania na tę linię".
    czyli możesz zatrzymać pojazd dopiero tam, gdzie pojazd wielośladowy
    zmieści się miedzy Tobą, a linią ciągłą jej nie najeżdżając.

    to ode mnie tyle w tym temacie.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5