  • 1. Data: 2010-04-27 20:14:50
    Temat: ...no i wyszło, żeby się ujawnić ;-)
    Od: outsider <o...@i...eu>

    ...bo tak sobie już od jakiegoś czasu preclowisko podpatruję i
    poczytuję, no i wyszło mi, że tak jakoś niehalo bez przywitania - więc
    się nisko kłaniam Preclom szanownym :)
    Motocyklem jeździłem "za młodu" czyli daaawno temu, potem długa
    przerwa a teraz znów - 4ty sezon na moto, aktualnie PC40.
    Jestem z Bydgoszczy, a tu w okolicy chyba wielu precli nie ma z tego
    co widzę, ale latam głównie w traski (nie lubię kręcenia "wokół
    komina") więc może zdarzy się jakaś okazja...
    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2010-04-28 06:03:40
    Temat: Re: ...no i wyszło, żeby się ujawnić ;-)
    Od: Punge <r...@g...com>

    Witaj.

    > Jestem z Bydgoszczy, a tu w okolicy chyba wielu precli nie ma z tego

    Ja jestem z Bydgoszczy. Precle czytam od lat ale nic nie piszę. Dziś
    zrobiłem wyjątek :)
    Pisz na priv jak masz ochotę.

    Pozdr.
    repunge gmail.com
    Michał R1

  • 3. Data: 2010-04-28 11:50:04
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Punge pisze:
    > Witaj.

    Witaj :)

    > Ja jestem z Bydgoszczy. Precle czytam od lat ale nic nie piszę. Dziś
    > zrobiłem wyjątek :)
    > Pisz na priv jak masz ochotę.

    Jak to szlo? Patrz w lusterka? Nie... Stuknij w okienko, a precle z
    twego miasta sie odezwa ;) Czyli znow: precle sa wszedzie :)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 4. Data: 2010-04-28 20:53:45
    Od: "news.gazeta.pl" <a...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to szlo?

    "Do Bydgoszczy będę jeździł, a tu nie będę kupował!" ;)

    PanAdol
    Tiger T709