  • 101. Data: 2011-11-23 19:54:49
    Temat: Re: no i sie zabawki pozbylem :D
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Ale wy to macie teorie.. celowe niehamowanie. Chciałbym mieć taką
    >psyche, aby tak sobie po prostu nagle przeanalizować sytuacje
    >i stwierdzić, że o! temu to przyjebie. Zabije? Nie zabije?
    >Moja wina? Nie moja wina?. W sumie spoko.. nie hamujemy
    >I na to wszystko decyzja w sekunde. IMO, to odruch, że hamujemy,
    >to chyba każdy normalny człowiek ma. Chyba, że nie jestem normalny,
    >ale to NTG.

    Niektorzy maja odruch wyprzedzania z prawej w podobnej sytuacji :-P

    W sumie to nieco wczesniej chyba narzekales ze sie nie chce sprzedac,
    a tu prosze bardzo - frajer sie trafil, kamera byla wlaczona - moze
    jednak masz silna psyche ? :-)

    J.

  • 102. Data: 2011-11-23 20:12:02
    Temat: Re: no i sie zabawki pozby?em :D
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 18:43:30 +0000, "m...@i...pl"
    <m...@i...pl> said:

    > Ale wy to macie teorie.. celowe niehamowanie. Chciałbym mieć taką
    > psyche, aby tak sobie po prostu nagle przeanalizować sytuacje
    > i stwierdzić, że o! temu to przyjebie.

    Na filmie było wyraźnie widać, że nie zrobiłeś niczego, by uniknąć zdarzenia.
    Nic dziwnego, że u kogoś zrodziło się podejrzenie, że być może celowo...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 103. Data: 2011-11-25 13:57:13
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 23.11.2011 m...@i...pl <m...@i...pl> napisał/a:

> [...]
    > I na to wszystko decyzja w sekunde. IMO, to odruch, że hamujemy,
    > to chyba każdy normalny człowiek ma. Chyba, że nie jestem normalny,

    Nie znasz się na tym po prostu. Najpierw ogląda się film do końca,
    potem komentując można się wykazać własną mądrością.
    Inna sprawa że większość dociska gaz dopiero jak się 3x upewni że
    już jedzie po prostej, a i wtedy raczej niezbyt śmiało. No chyba
    że wcześniej zauważą że ktoś ich chce wyprzedzać.

    --
    kakmaramaildotcom