  • Data: 2014-05-20 19:47:04
    Temat: Re: njumobile
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości
    >Na dodatek zauważyłam, że za każdy sms i mms specjalny jaki mi ktoś
    >podeśle musiałabym zaplacić niemało pieniędzy. Jak to przeczytałam w
    >regulaminie to mi wszystko opadło.
    >http://www.njumobile.pl/b/articles/cennik/cennik-us
    lug-w-ofercie-nju-z-rachunkiem.pdf

    Akurat w nju jest dobry panel do zarzadzania blokadami i mozna to
    wszystko wylaczyc.

    >Planowałam iść jutro do Njumobile i przenosić numer z Play-a.

    Nie pojdziesz. Nie ma dokad. Orange sie nie przyznaje.
    Trzeba zalatwic przez strone www i kuriera.
    Przenosiny moga byc bardzo dlugie, tydzien to minimum, ale moze byc i
    trzy miesiace :-)

    J.